Zinedine Zidane i Montblanc 

- Jest czas na naukę, jest czas na rozwój, jest czas na dzielenie się – tak brzmi nowe hasło reklamowe Montblanc, którego autorem jest Zinédine Zidane – nowy ambasador legendarnej marki akcesoriów do pisania. Zdaniem twórców kampanii i przedstawicieli Montblanc to właśnie słynny francuski piłkarz i trener w najdoskonalszy sposób uosabia wartości marki. „Przekonanie, że każdy z nas może pozostawić po sobie ślad, żyjąc z pasją i mając cel oraz robiąc to, co naprawdę porusza jego serce”.

Reklama

Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe

Zinédine Zidane podpisał kontrakt reklamowy z Montblanc i będzie promować nie tylko akcesoria pisarskie marki, ale również galanterię skórzaną, a także linię perfum Montblanc Legend.

- Zinédine Zidane to człowiek, który odcisnął swoje piętno nie tylko na świat sportu, ale wywarł niesamowity wpływ na światową scenę. Jest żywym dowodem na to, że podążanie za tym, co cię porusza w życiu, prowadzi do spełnienia i sukcesu. Jest inspiracją dla wielu pokoleń i cieszymy się, że możemy współpracować z Zinédine i wspólnie pisać nowy rozdział w jego niezwykłej historii – komentował współpracę Nicolas Baretzki, dyrektor generalny Montblanc.

Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe

Bo Zinedine Zidane nie tylko rozdaje autografy 

Być może wielu z was zastanawia się, dlaczego marka związana ze sztuką literacką postawiła właśnie na sportowca, a dokładnie na piłkarza, a nie na przykład na pisarza czy artystę. Odpowiada na to sam Zinedine Zidane:

- Należę do tych osób, które w notesie zapisują coś każdego dnia, nie tylko rozdaję autografy! – żartuje Zinedine Zidane i dodaje, że Montblanc to marka, którą ceni za kulturę biznesu, sztukę przelewania myśli na papier.

- To marka, która wie, jaką moc może mieć pisanie – dodaje piłkarz.

Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe Zinedine Zidane dla marki Montblanc / materiały prasowe

Warto zaznaczyć, że Zinedine Zidane pośrednio również związany jest ze sztuką literacką. Jego ojciec – Smail Zidane – kilka lat temu napisał obszerną autobiografię, w której opowiedział historię swojego syna. Opowieść o chłopaku, który zdobył wszystkie najważniejsze tytuły piłkarskie, pokonując wiele trudności i wyzwań, stała się bestsellerem.

Teraz Zinedine Zidane będzie ambasadorem marki, którą zna każdy miłośnik sztuki literackiej, inspirując fanów Montblanc do przelewania swoich myśli, pomysłów i planów na papier.