United Colors of Benetton - nowy rozdział w historii marki
YOU CAN BE EVERYTHING, BE BENETTON – pod takim hasłem włoska marka Benetton prezentuje najnowszą kampanię, stworzoną przez nowego Dyrektora Kreatywnego, Andrea Incontri.
Moda na jesień i zimę 2022/23- United Colors of Benetton / materiały prasowe
Zarządzana przez nowego Dyrektora kampania koncentruje się na różnorodności, odnawiając wizerunek marki i jednocześnie nie rezygnując z jej niepowtarzalnego stylu.

Andrea Incontri zaprezentuje swoją pierwszą kolekcję United Colors of Benetton podczas wrześniowego Milan Fashion Week.

Andrea zachwycił team Benettona swoją wszechstronną wizją twórczą a marka powierzyła mu zadanie umieszczenia produktu w centrum strategicznego pozycjonowania marki i poprowadzenia jej dziedzictwa w przyszłość.

Polecamy
Polecamy
Moda na jesień i zimę 2022-2023 - dzianina, kolor i różnorodność
Nowe podejście dostrzeżemy już w kampanii kolekcji na sezon jesień-zima 2022/2023. Andrea Incontri zinterpretował na nowo kolekcję, której atuty to dzianina pozyskiwana w procesie zgodnym z zasadami zrównoważonego rozwoju i najwyższej jakości tkaniny.

Autorem zdjęć jest Giampaolo Sgura, „ambasadorką” kampanii została holenderska top modelka Rianne Van Rompaey, a stylizację powierzono pochodzącemu z Danii, Jakobowi K.

Zdjęcia mają neutralne tło, na którym wyróżniają się kolory ubrań Benetton – noszonych zarówno przez kobiety, jak i mężczyzn. Skupiają się na ciele jako języku i narzędziu narracyjnym które pozwala każdemu wyrazić swoją tożsamość, złożoną z wielu pragnień, uczuć, ambicji i kruchości.

“Możesz być wszystkim” - głosi nowe hasło United Colors of Benetton na Instagramie. To początek nowego etapu, w którym celebracja różnorodności, która zawsze była znakiem rozpoznawczym marki Benetton, nabiera bardziej intymnego, współczesnego niuansu, związanego z nieskończonymi obliczami każdego człowieka.