Supreme x Tiffany & Co. – wszystko, co musicie wiedzieć o najgorętszej współpracy tego roku

Najgorętsza, bo jedna z najmniej prawdopodobnych współprac dwóch marek oficjalnie doszła do skutku. Oto, co musicie wiedzieć o najnowszej kolaboracji Supreme i Tiffany & Co.
Informacje o współpracy marek po raz pierwszy zaczęły krążyć po sieci jeszcze we wrześniu tego roku i przez ponad dwa miesiące pozostawały jedynie w sferze domysłów i plotek. Aż do pierwszego weekendu listopada, kiedy to na instagramowych kontach Supreme i Tiffany & Co. pojawiły się pierwsze oficjalne zapowiedzi poprzedzające ogłoszenie kolaboracji, które miało miejsce 8 listopada.
„The Return to Tiffany”
W teaserach występuje Sean Pablo, skater z zespołu Supreme, który ma nadać kampanii niezobowiązującego, ulicznego klimatu. A to jasno wskazuje, że Tiffany chce zerwać ze swoim dotychczasowym klasycznym, eleganckim wizerunkiem na rzecz bardziej buntowniczego, skierowanego do grupy odbiorców Supreme.
Kolekcja, która powstała w ramach współpracy brandów, nosi nazwę „The Return to Tiffany” i jest nowym spojrzeniem na produkty pierwotnie wprowadzone na rynek w latach 60-tych. W ofercie znajdą się perłowy naszyjnik z owalną zawieszką oraz wykonane ze srebra: wisiorek z zawieszką w kształcie serca, bransoletka z gwiazdkami, kolczyki w kształcie serca, breloczek w kształcie klucza ze scyzorykiem i brelok z owalną zawieszką.
Poza biżuterią do ekskluzywnego dropu dołączony zostanie także ikoniczny box logo t-shirt, na którym czerwień Supreme zostanie zastąpiona przez charakterystyczny niebieski Tiffany’ego, a logo marki pojawi się także na tyle t-shirtu.
Tiffany & Co. zrywa z dotychczasowym wizerunkiem
Odkąd Tiffany & Co. zostało przejęta przez koncern LVHM, marka sukcesywnie stara się zerwać ze swoim klasycznym wizerunkiem. Na przykład w lipcu 2021 pojawiła się kampania opatrzona sugestywnym hasłem: „To nie jest Tiffany twojej matki”, co w wyraźny stanowi odcięcie się od dotychczasowego dziedzictwa marki.
Tiffany nawiązało też współpracę z Danielem Arshamem, awangardowym artystą mocno związanym ze streetwearem, który przeprojektował ikoniczne pudełko marki. Logicznym następstwem tych kroków jest więc współpraca z Supreme, najważniejszym streetwearowym brandem, która ma wprowadzić Tiffany’ego w zupełnie nową erę.
Ekskluzywny drop kolekcji Supreme x Tiffany & Co. dostępny będzie od 11 listopada.
Polecamy
Popularne
- 1 WELL LOOK: Księżna Kate na premierze "Top Gun: Maverick". Zapomnijcie o sukni. Spójrzcie na uśmiech w kierunku Toma Cruisa!
- 2 Długa kolejka przed sklepem ze sneakersami, czyli o co chodzi z gumowymi klapkami za 1000 zł? Komentuje Kamil Wróblewski z SHEZAMME
- 3 Z DRUGIEJ RĘKI: Ada Fijał o miłości do vintage, brzydkich butach Balenciagi i pożyczaniu ciuchów od pewnej Grażyny
- 4 Właściciel Zary wprowadza innowacyjny materiał z recyklingu. Czym jest INFINNA?
- 5 "Owsiany blond" to najmodniejszy kolor włosów na lato 2022
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Słynny wenecki obraz Moneta sprzedany za niebotyczną sumę. Takie arcydzieło na aukcji zdarza się bardzo rzadko

Ten mercedes to najdroższy samochód świata. Nowy nabywca zapłacił za niego ponad 140 mln dolarów!

Jan-Krzysztof Duda wygrywa elitarny turniej szachowy Superbet Rapid & Blitz Poland

Polskie seriale Netflixa: Andrzej Seweryn zagra drag queen w nowym serialu „Królowa”. Jest zwiastun
