„Squit Game” 2

Nowego hitu Netflixa nie trzeba nikomu przedstawiać. Produkcja „Squit Game” bije rekordy popularności i w ekspresowym tempie zyskała miano najlepiej oglądanego serialu w historii Netflixa. Jak się okazuje, to nie koniec. Twórcy zapowiadają powstanie drugiego sezonu serialu „Squid Game”.

Reklama

O czym będzie drugi sezon „Squit Game”? Trudno powiedzieć. Niezbędna okaże się zapewne zupełnie nowa obsada – praktycznie wszyscy bohaterowie pierwszego sezonu są martwi – ALE  możemy mieć do czynienia z prequelem.

Reżyser Hwang Dong-Hyuk twierdzi jednak, że na szczegóły jest jeszcze za wcześnie. Tymczasem gwiazdy produkcji, Lee Jung-Jae i Shin Min-a, zaskakują fanów kolejną świetną wiadomością. Aktorzy zostali włączeni do grona ambasadorów słynnego domu mody Gucci.

Główny aktor Główny aktor

Główny aktor „Squid Game” w reklamie Gucci

Ostatni odcinek „Squit Game”, jak każdy ostatni odcinek dobrego serialu, pozostawił lekki niedosyt. Wiele osób wciąż zastanawia się nad tym, czy główny bohater serialu powróci do gry?

- Obiecuję wam… Gin-Hun wróci i zrobi dla świata coś wielkiego – zapowiada reżyser Hwang Dong-Hyuk podczas rozmowy z  Associated Press.

Niezależnie od tego, co wydarzy się w 2. części serialu „Squid Game”, jedno jest pewne – koreańska produkcja przyniosła wielką sławę aktorom i możliwość rozwoju nie tylko w dziedzinie filmu.

Kilka tygodni temu było głośno o HoYeon Jung, która podpisała prestiżowy kontrakt z Louis Vuitton. Teraz do modowego świata wkraczają kolejne gwiazdy serialu „Squid Game”. Lee Jung-Jae – główny aktor „Squid Game” - został ambasadorem włoskiego domu mody Gucci.

- Charyzmatyczny i ponadczasowy styl Lee Jung-Jae oraz jego silna osobowość idealnie dopasowują się do charakteru Gucci, który stawia na różnorodność i możliwość wyrażania siebie – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym Gucci.

Lee Jung-Jae twarzą Gucci / Gucci Lee Jung-Jae twarzą Gucci / Gucci

Na Instagramie Gucci pojawiła się także seria zdjęć przedstawiająca kolejną twarz marki, Shin Min-a. Włoski dom mody informuje w oświadczeniu dla Soompi, że wybór aktorki był oczywisty.

- Jej wyrafinowany, ikoniczny styl oraz wiara w dążeniu do akceptacji różnorodności to kwintesencja filozofii Gucci – mówi dom mody Gucci.

Shin Min-a z serialu Shin Min-a z serialu

To nie przypadek, że Alessandro Michele sięga po gwiazdy koreańskiego serialu. Dyrektor kreatywny Gucci stawia ostatnio na nowoczesność i młodość, a popularność „Squid Game” wśród najmłodszych odbiorców marki jest oczywista.