Ryan Gosling nową twarzą Gucci 

Wspomnienia senne to motyw przewodni wielu projektów Alessandro Michele – dyrektora kreatywnego Gucci. Nie inaczej było w przypadku nowej kampanii Gucci Valigeria. Nowa reklama luksusowych akcesoriów podróżniczych to senna podróż po wielu zakamarkach świata i… ludzkiej wyobraźni!

Reklama

„Podróż dla marki Gucci nigdy nie była czysto fizyczna. Gucci to marka, która towarzyszyła artystom, pisarzom, aktorom i reżyserom Hollywood w ich podróżach – powiedział Alessandro Michele w oświadczeniu. - Dlatego chciałem, aby kampania reklamowa opowiadała o sytuacyjnym wymiarze, w którym protagonista przemierza „nie-miejsce”.

 

Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe

Tak oto Gucci Valigeria zagłębia się w senny świat, odkrywając niekończące się drogi, a co za tym idzie światy, którymi możemy się zainspirować. Motyw ten podkreślają oszałamiające zdjęcia, których autorem jest znany fotograf Glen Luchford.

Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe

Przewodnikiem w podróżach Gucci Valigeria jest wspomniany Ryan Gosling, którego spotykamy w różnych podróżniczych, aczkolwiek delikatnie też surrealistycznych, sytuacjach.

- Oczywiście świat idzie do przodu, niezależnie od tego, czy podróżuję, czy nie. Ale czuję, że moje życie nabiera tempa, kiedy podróżuję razem z nim – powiedział Ryan Gosling w oświadczeniu i dodał, że bardzo ceni sobie „włoskość” marki Gucci.

- To kraj, w którym rodzina jest w centrum wszystkiego i było to dla mnie bardzo znaczące – dodał aktor.

"Magiczne walizki" Gucci 

Ryan Gosling – choć z pewnością skupia na sobie uwagę – nie jest jedyną gwiazdą kampanii Gucci Valigeria. Gwiazdorowi towarzyszy walizka, a właściwie tuziny walizek, które są przedstawione jako „magiczne pudełka” – tajemnicze szkatułki niosące w sobie wiele historii i wiele symboli.

- Walizka Gucci jawi się jako magiczna walizka – kontynuuje Alessandro Michele. - Wyróżnia się wzorami z monogramami GG i paskami z siatki. Nowa linia bagaży jest zbudowana zarówno w miękkich, jak i twardych iteracjach, o nowych kształtach, takich jak torby do gry w kręgle, kufry, walizki i pudełka na kapelusze, a także zegarki oraz etui na biżuterię – wymienia projektant, który chce by nowe akcesoria Gucci towarzyszyły klientom niemal w każdej sytuacji, każdej „życiowej podróży” i każdym śnie – niezależnie od tego, czy właśnie spacerujesz po plaży, jedziesz na tylnym siedzeniu samochodu, jesz hamburgera czy odpoczywasz w hotelu.

Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe

Nowa kolekcja Gucci Valigeria to nowe spojrzenie na rozumienie podróży, w której zaciera się granica między rzeczywistością a wyobraźnią.

Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe

 

Wybór Ryana Goslinga na przewodnika po magicznych trasach Gucci to naszym zdaniem strzał w dziesiątkę – zarówno pod względem marketingowym, jak i wizerunkowym. Ryan Gosling jest gwiazdą nowego filmu „The Gray Man”, a w przyszłym roku na ekrany kin wejdzie długo wyczekiwany film „Barbie”, w którym aktor wciela się w rolę Kena – chłopaka tytułowej bohaterki. Z pewnością to jego czas!

Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe Ryan Gosling nową twarzą Gucci / materiały prasowe

 

Kolekcja Gucci Valigeria dostępna jest w butikach Gucci oraz w sklepie online – gucci.com.