Perfumy Armani Code i Regé-Jean Page

Perfumy Armani Code pojawiły się na rynku już w 2004 roku. Twórcą tej orientalno-przyprawowej mieszanki z cytryną i bergamotką w roli głównej był wówczas Antoine Lie, słynny francuski perfumiarz. Dziś kultowy zapach przechodzi metamorfozę, a gwiazdą nowej kampanii został właśnie Regé-Jeana Page’a.

Reklama

- Regé-Jean Page interpretuje i bada niuanse delikatnej, głębokiej męskości, która nie jest ostentacyjna ani efektowna. On autentycznie i spontanicznie reprezentuje bogactwo kulturowe, elegancję naszych czasów - powiedział Giorgio Armani w komunikacie prasowym.

I rzeczywiście coś w tym jest. Choć Regé-Jean Page pojawił się tylko w pierwszej części netfliksowskiego hitu "Bridgertonowie", zdobył rzeszę fanów na całym świecie, wpisując się w rolę współczesnego księcia. To doskonałe pasowało natomiast do tego, co chcieli osiągnąć twórcy odświeżonej wersji Armani Code. 

Perfumy Armani Code – wielka metamorfoza kultowego zapachu

18-letnie już perfumy Armani Code rozbudzają zmysły świeżymi nutami bergamoty i cytryny, przełamanymi poprzez zapach tytoniu, delikatność drzewa oliwnego, drzewa gwajkowego i słodkość fasoli tonka. Zapach pozostaje ten sam, co więc się zmienia? 

Podczas pierwszych spotkań Regé-Jean Page'a z zespołem Armaniego pojawił się temat dekonstrukcji kultowego flakonika. Zmieniło się więc zewnętrze zapachu, a także przesłanie kampanii. 

Tym razem kampania stworzona przez francuskiego reżysera Manu Cossu i brytyjskiego fotografa Damona Bakera to świeże, nowoczesne spojrzenie na szeroko rozumiane pojęcie męskości.

- Dziś opisałbym nowy zapach Armani Code jako wieloaspektowy. Myślę, że jedną z rzeczy, które najbardziej mnie w nim intryguje, jest bardzo intensywna obecność tradycyjnych, mocnych nut, takich jak bergamotka. W połączeniu z nią natomiast znajdziemy delikatniejsze, bardziej kwiatowe nuty irysa, które pozwalają doświadczać różnych aspektów zapachu – mówił Regé-Jean Page w wywiadzie z Elle.

Kampania Armani Code  z Regé-Jeanem Pagem zadebiutuje już we wrześniu 2022 roku. W ten sposób gwiazda „Bridgertonów” stanie się kolejną wizytówką Armani Beauty, dołączając do takich celebrytów, jak Cate Blanchett, Nicholasa Houlta czy Tessy Thompson.