Rabanne Beauty: Luksusowy dom mody wchodzi na rynek kosmetyczny
Luksusowy dom mody Rabanne w sierpniu 2023 roku uruchomił własną linię kosmetyków do makijażu i wszystko wskazuje na to, że marka ma ambitne plany.
- Makijaż to nowy filtr marki. Tak chcemy, żeby wyglądała. Chcemy też znaleźć się wśród 15 najlepszych marek makijażu na świecie do 2030 roku – przedstawia swoje plany wiceprezes Rabanne Beauty Jérôme Leloup.
Kiedy firma Paco Rabanne po raz pierwszy pojawiła się na rynku modowym, w 1966 roku, jej pierwsza kolekcja była ukoronowaniem epoki kosmicznej. Pierwsze próby podboju kosmosu stały się inspiracją dla projektantów. Teraz kiedy marka założona przez Francisca Rabaneda Cuervę rozpoczyna zupełnie nową erę, postanowiła… wrócić do korzeni. Rabanne Beauty jest tak samo futurystyczne i błyszczące jak sukienki z pailette.
Makijażowa kolekcja Rabanne nadzorowana przez dyrektor artystyczną Diane Kendal pasuje do futurystycznej estetyki Rabanne z 1966 roku. Kosmetyki pakowane są w eleganckie, chromowane tubki i kompakty przypominające kapsuły.

Kosmetyki Rabanne - propozycja dla generacji Z
Rabanne to nie jedyna luksusowa firma, którą kusi lukratywna branża beauty. Domy mody, które wprowadziły makijaż w ciągu ostatnich pięciu lat, to Valentino, Balmain, czy też Prada. Konkurencja jest więc spora.
Jak Rabanne zamierza znaleźć się na szczycie faworytów? Uderza do pokolenia przyszłości, czyli generacji Z.
Rabanne Beauty oferuje produkty dla wszystkich płci i kolorów skóry – podkład do twarzy Fresh Touch Foundation stworzono w aż 30 odcieniach. Kosmetyki oparte są na wegańskich składnikach, w większości pochodzenia naturalnego.
- Pokolenie Z przesuwa granice. Zmuszają ludzi do myślenia na różne sposoby i przełamują te stare patriarchalne paradygmaty. Myślę, że chcą być widziani, chcą wyrażać siebie, być kreatywni i autentyczni – komentuje Diane Kendal.

Makijaż z serialu "Euphoria"? Czas na Rabanne Beauty
Asortyment Rabanne Beauty obejmuje także kosmetyki kolorowe, które odwołują się do serialowych hitów młodego pokolenia HBO MAX. Kolekcja cieni do powiek „Eyephoria” to hołd dla makijażu nastolatek z serialu "Euphoria" z Zendayą Coleman w roli głównej. Był on także popularnym tematem w mediach społecznościowych. Produkty do oczu obejmują nasycone kolorami cienie o metalicznych i perłowych wykończeniach.
Ciekawą propozycją są także kosmetyki z linii „Arts Factory”, które doskonale sprawdzą się w festiwalowej i imprezowej scenerii.

Polecamy
O blask na skórze zadba spray do ciała „Shimmer Bomb” oraz biodegradowalny rozświetlacz z brokatem „Glitter shot i „Metal shot”.

Produkty Rabanne Beauty są także przystępne cenowo. Paletki cieni do powiek zaczynają się od 25 dolarów, linia "Arts Factory" oferuje kosmetyki od 20 dolarów, zaś za podkład trzeba zapłacić 40 dolarów.
