Netflix otwiera sklep „Emily w Paryżu”

Francuski szyk czy amerykańska awangarda? Styl „Emily w Paryżu” to prawdziwa perełka dla wszystkich miłośniczek mody. Najsłynniejsze marki w nieoczywistych połączeniach, kontrastowe zestawienia kolorów, haute couture i klasyka w stylu Audrey Hepburn – to mieszanina wszystkiego, co nazwiemy ponadczasowym trendem i nie tylko. Już za kilka tygodni każdy z nas będzie mógł stać się właścicielem najpiękniejszych elementów garderoby bohaterek serialu.

Reklama

Drugi sezon „Emily w Paryżu” zapowiada mnóstwo zwrotów akcji. Zanim jednak zagłębimy się na nowo w historii ambitnej Amerykanki, producenci fundują nam kolejną niespodziankę.

22 grudnia 2021 wystartuje sklep internetowy, w którym będzie można kupić ubrania i dodatki noszone przez gwiazdy serialu „Emily w Paryżu”. Kraciasta marynarka od Chanel? A może kolczyki projektu Roberto Coin? Mamy w czym wybierać.

Stylizacje Lily Collins z  „Emily w Paryżu” na sprzedaż

Jesteśmy pewni, że Emily oglądała w dzieciństwie „Seks w Wielkim Mieście”. Jej styl to doskonała odpowiedź na kultowe już stylizacje bohaterek serialu o czterech przyjaciółkach. Jak się okazuje, mamy trochę racji, bo kostiumografką „Emily w Paryżu” jest Patricia Field, która kiedyś odpowiadała za garderobę Carrie Bradshaw. Inspiracje stylizacyjne z lat 90. są widoczne gołym okiem – bawią, przyciągają, uwodzą.

Dla niektórych wejście w posiadanie stylizacji z serialu „Emily w Paryżu” jest totalną abstrakcją, ale uwierzcie nam – to dzieje się naprawdę. Jakie elementy garderoby pojawią się w sklepie? Możemy spodziewać się dużego wyboru wśród beretów w popowych odcieniach, minimalistycznych sukienek, kolorowych płaszczy i wyprofilowanych szpilek. Z pewnością nie zabraknie także projektów AZ Factory z satynową piżamą w roli głównej, biżuterii od Ileany Makri, okularów przeciwsłonecznych Zeus+Dione czy kultowych kapeluszy Maison Michel.

A na deser, w ramach francuskiego „know-how”, do każdego zamówienia zostanie dołączony bonus w postaci makaroników przygotowanych na specjalne zamówienie przez samego Pierre Herme.

„Emily w Paryżu” - kiedy premiera?

Data otwarcia sklepu internetowego „Emily w Paryżu” nie jest przypadkowa, ponieważ przypada na dzień premiery drugiego sezonu serialu. Dwa w jednym? Brzmi jak francuska arkadia. 22 grudnia na Netflixie pojawi się „Emily w Paryżu 2” i co ciekawe… Emily tym razem wcale nie będzie w Paryżu. Dlaczego? O tym będziemy mogli się przekonać już wkrótce.