Naga 53-letnia Jennifer Lopez promuje nowe kosmetyki do ciała
Jak Jennifer Lopez stworzyła swoje kosmetyczne imperium? Cóż, J.Lo to najlepsza reklama własnej marki. Kobiety na całym świecie od lat zachwycają się jej twarzą, posądzając o korzystanie z botoksu. Tymczasem 53-letnia Jennifer Lopez wielokrotnie podkreślała, że nigdy nie była fanką botoksu, a jej cera to mieszanka genów i świetnych kosmetyków – oczywiście z logiem J.Lo Beauty.
Jennifer Lopez promowała swoje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, wrzucając na konto na Intagramie selfie bez makijażu. Zabieg okazał się bardzo skuteczny. Co więc powinna zrobić J.Lo przy promocji nowej linii do pielęgnacji ciała? Spece od marketingu od początku znali odpowiedź: rozebrać się i pokazać swoje boskie ciało!
Jennifer Lopez w seksownym body w nowej reklamie kosmetyków J.Lo Body / materiały prasowe
J.Lo Body to nowa linia kosmetyków do pielęgnacji ciała, która właśnie zadebiutowała na światowym rynku kosmetycznym. Promocja ruszyła pełną parą 24 lipca 2022 roku, a billboardy z roznegliżowaną prezeską pojawiły się w całej Ameryce!

Polecamy
Jennifer Lopez - pewna siebie we własnym ciele
Jednocześnie informacje o nowej linii kosmetyków opanowały social media Jennifer Lopez, która tak komentowała swój pomysł na rozwój marki:
- Chodzi o to, by czuć się pewnie ze swoją skórą, bez względu na wszystko – wyjaśniała seksowna pani prezes. – Zwykle wiele troski poświęcamy naszej twarzy, a często zaniedbujemy ciało. Zależało mi na stworzeniu rutynowej pielęgnacji, która odpowiadałaby specyficznym i unikalnym potrzebom ciała. Skoncentrowaliśmy całą siłę i naukę stojącą za JLo Beauty w kierunku ciała – podsumowała gwiazda.
Tak oto pewna siebie Jennifer Lopez, która niedawno powiedziała TAK na ślubnym kobiercu w Las Vegas, pozuje niemalże nago przed obiektywem Danielle Midenge.
Stylista modowy Rob Zangardi niewiele miał tutaj do roboty. Jennifer Lopez prezentuje swoje idealne kształty w skąpych body albo jeszcze bardziej odważnie, topless i w stringach. Trzeba przyznać, że zdjęcia robią wrażenie, ale czy przekonają potencjalne klientki do zakupu kosmetyków z logiem J.Lo?
Jennifer Lopez w seksownym body w nowej reklamie kosmetyków J.Lo Body / materiały prasowe
Nowa linia kosmetyków J.Lo składa się z olejku, lotionu, kremu, peeling, odżywczego balsamu, serum, a nawet kremu przeciwsłonecznego. Głównymi składnikami aktywnymi są czerwony pieprz oraz ekstrakt z nasion guarany, które działają ujędrniająco. Produkty pojawią się na półkach drogerii w Stanach Zjednoczonych w sierpniu tego roku. Czy trafią kiedyś do Polski? Wszystko zależy od sprzedażowego potencjału...
Polecamy
Polecamy