Carlos Alcaraz nową twarzą Louis Vuitton
Carlos Alcaraz idzie jak burza, pnąc się nie tylko po szczeblach rankingu WTA. Hiszpański tenisista podpisał właśnie kontrakt z legendarnym domem mody Louis Vuitton. W sieci pojawiły się zdjęcia z sesji promującej kolekcję na sezon wiosna-lato 2024.

Ruch - to słowo klucz w najnowszej kampanii z udziałem Carlosa Alcaraza. Sportowiec, choć jego strój odbiega od zestawów, które zwykł nosić na korcie, porusza się dokładnie tak, jak podczas rozgrywek tenisowych.

Walczy, odbija piłkę, serwuje. Właśnie ta dynamika symbolizuje nową erę mody męskiej, w której chce przodować Louis Vuitton. Dobrze skrojone krawiectwo, hołdujące jednak wygodzie i swobodzie ruchów - to kierunek, w którym wydaje się podążać wiele domów mody. To priorytetowe połączenie, szczególnie jeśli chodzi o oczekiwania najmłodszych klientów, wśród rocznikowo jest również Carlos Alcaraz.

Carlos Alcaraz uosabia zaangażowanie marki w doskonałość i innowacyjność zarówno w sporcie, jak i w modzie. Ma być ikoną, symbolem Louis Vuitton w świecie mody męskiej.
- Jako sportowiec nie mam zbyt wielu okazji, by ubrać się tak, jak do tej sesji, ale są specjalne okazje, gdy chcę wyglądać naprawdę świetnie - komentował swój udział w kampanii Carlos Alcaraz. - Myślę, że gdy dorosnę, zdecydowanie bardziej doceniać będę dobrze skrojony garnitur.
Polecamy
Louis Vuitton - pierwsza kampania Pharella Williamsa
Warto zauważyć również, że kampania z udziałem hiszpańskiego tenisisty, poświęcona jest pierwszej kolekcji zrealizowanej przez nowego dyrektora kreatywnego działu męskiego LV - Pharella Williamsa. Muzyk i designer tak skomentował udział Carlosa Alcazara w najnowszej kampanii Louis Vuitton:
- To ikona. Czy jest coś, czego nie może zrobić? Podobnie jak wszyscy, jestem podekscytowany możliwością zobaczenia, co zrobi w Louis Vuitton.
Carlos Alcaraz twarzą kampanii Louis Vuitton Wiosna-Lato 2024 / materiały prasowe Louis Vuitton
Sama sesja została zrealizowana przez Dana Jacksona w Hotel de Maisons - XVIII-wiecznej rezydencji przy Rue de l’Université w Paryżu, która przez 30 lat była domem zmarłego Karla Lagerfelda.
Carlos Alcaraz twarzą kampanii Louis Vuitton Wiosna-Lato 2024 / materiały prasowe Louis Vuitton