Novak Djokovic ambasadorem marki Hublot. "Nigdy nie nosiłem zegarka podczas meczu"

Każdy szanujący się tenisista ma na swoim koncie współpracę z ekskluzywną marką zegarków – Rafael Nadal z Richard Mille, Roger Federer z Rolexem, a Matteo Berretini z Capri Watch. Można odnieść wrażenie, że w momencie, w którym przebijasz się do czołówki rankingu ATP, od razu stajesz się marketingowym celem zegarkowych gigantów. Tym bardziej wielu z nas zastanawiało, dlaczego Novak Djokovic – jeden z najlepszych tenisistów na tej planecie – wciąż jest „zegarkowym singlem”? Wątpliwości rozwiały najnowsze doniesienia ze świata luksusowych czasomierzy. Sportowiec podpisał umowę ze szwajcarską marką zegarków Hublot.
Novak Djokovic i Hublot - co ich połączyło?
Zatem, to już pewne – Novak Djokovic i marka Hublot są „parą”.
- Jako sportowiec napędzany ambicją tworzenia historii w tenisie, jestem szczególnie dumny z możliwości dołączenia do rodziny Hublot szczycącej się współpracą ze sportowcami, którzy odcisnęli swój ślad w najróżniejszych dyscyplinach, stając się światowymi legendami. Z Hublotem wciąż mamy razem wiele do wygrania – mówi tenisista.
Rozpoczęcie współpracy pomiędzy Novakiem Djokovicem a marką Hublot to jednocześnie informacja o premierze nowego zegarka, tworzonego w duchu indywidualnych preferencji i potrzeb tenisisty.

Novak Djokovic przyznaje, że praca nad projektem wysokiej klasy czasomierza, który będzie mógł nosić nawet podczas najbardziej trudnych meczów, była dla niego zupełną nowością. Do tej pory tenisista na nadgarstku podczas najważniejszych spotkań nosił tylko opaskę pochłaniającą pot.
Na pierwszych zdjęciach reklamowych z udziałem serbskiego tenisisty możemy zobaczyć ceramiczny model Hublot big Bang w odcieniu czystego błękitu.
- Jestem bardzo podekscytowany dołączeniem do marki, która docenia sport oraz wspiera i inwestuje w nas, sportowców. Nigdy nie nosiłem zegarka podczas moich profesjonalnych meczów, więc będzie to dla mnie kolejna nowa przygoda. Moje buty i sprzęt będą niebieskie, dlatego zdecydowałem się na niebieski model – tłumaczył w wywiadzie dla magazynu GQ Novak Djokovic.

Hublot przyznaje, że podpisanie kontraktu reklamowego z Novakiem Djokovicem nie jest przypadkowe. Zdaniem przedstawicieli marki to tenisista, który w sposób wyjątkowy wpisuje się w historię światowego tenisa. Jego styl gry idealnie wpisuje się w DNA szwajcarskiej marki Hublot.
Marka znana jest ze współpracy z najróżniejszymi celebrytami i sportowcami, uważanymi za prawdziwych mistrzów w swoich dziedzinach. Twarzami produktów Hublot byli m.in.: Usain Bolt, Pele czy nieżyjący już Kobe Bryant, a także rumuńska tenisistka Simona Halep. Teraz dołączył do nich Novak Djokovic - faworyt zakładów bukmacherskich w tenisie męskim. Co przyniesie mu kolejny sezon, oprócz zegarka? Czas, a właściwie czasomierz, pokaże!
Popularne
- 1 WELL LOOK: Księżna Kate na premierze "Top Gun: Maverick". Zapomnijcie o sukni. Spójrzcie na uśmiech w kierunku Toma Cruisa!
- 2 Długa kolejka przed sklepem ze sneakersami, czyli o co chodzi z gumowymi klapkami za 1000 zł? Komentuje Kamil Wróblewski z SHEZAMME
- 3 Z DRUGIEJ RĘKI: Ada Fijał o miłości do vintage, brzydkich butach Balenciagi i pożyczaniu ciuchów od pewnej Grażyny
- 4 Właściciel Zary wprowadza innowacyjny materiał z recyklingu. Czym jest INFINNA?
- 5 74-letnia mama Elona Muska w bikini na okładce Sports Illustrated. "Poczułam się jak nastolatka"
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Harry Styles o nagich scenach w filmie "My Policeman": "Czułem się bezbronny"

„Dom rosyjskich zbrodni wojennych”. Światowe Forum Ekonomiczne 2022 w Davos ruszyło bez udziału Rosji

Policja odzyskała zaginione dzieło Tycjana. Wartość obrazu to 7 mln dolarów

Rosyjski biznesmen odkupił od McDonald’s wszystkie lokale w kraju. Zatrudni też wszystkich pracowników sieci
