Espresso Martini Bag - nowy gadżet nie tylko dla miłośniczek kultowego drinka

Torebka w kształcie hitowego drinka z lat 90.? Producent wódki Absolut połączył siły z projektantem Nikolasem Bentelem, aby stworzyć torebkę wyglądającą jak Espresso Martini! To część nowej kampanii „Born to Mix”, która zachęca do indywidualizacji osobowości i otwarcia się na różne punkty widzenia.
Absolut oddaje hołd kultowemu koktajlowi z lat 90.
Koktajl Espresso Martini, czyli podstawa karty drinków w tętniących życiem barach w latach 90., został zapomniany tak szybko, jak szybko zyskał sławę. Trudno powiedzieć, czy w ciągu ostatnich kilku lat ktoś poprosił o niego w barze, ale współczesny boom na modę i styl życia typowy dla końcówki XX wieku przywrócił go na „salony”.
A wszystko to za sprawą popularnego producenta wódki. Chodzi o markę Absolut, która zaangażowała się we wznowienie trendu na Espresso Martini – jest to zresztą zrozumiałe, biorąc pod uwagę znaczącą rolę wódki w tym koktajlu.
Nikt nie spodziewał się jednak, że producent trunku postanowi zaangażować się przy tym w modę. A jednak tak się stało: oto torebka, która wygląda jak Espresso Martini!
Polecamy
Torebka w kształcie Espresso Martini od Absolut
Absolut Espresso Martini Bag / materiały prasowe

Torebka, która wygląda jak kieliszek Espresso Martini, powstała we współpracy Absolut i Nikolasa Bentela, nowojorskiego projektanta, który specjalizuje się w tworzeniu „ubrań, które opowiadają historię”.
I cóż, efekt jest fantastyczny! Nikolas Bentel dołożył wszelkich starań, aby projekt jak najdokładniej odwzorowywał wygląd Espresso Martini wlanego do szklanki typu coupe.
Co ciekawe, sam "koktajl" można wyciągnąć z kieliszka. Dzięki temu zyskujemy stylowy mini dodatek, który z pewnością doda każdej stylizacji ekstrawagancji.
- „Osobowość” Espresso Martini ma być żywa i przyciągająca uwagę, co staramy się odzwierciedlić za pomocą projektu niekonwencjonalnej torebki w kształcie tego napoju – czytamy w komunikacie prasowym Absolut.
Torebka w kształcie Espresso Martini jest częścią kampanii „Born to Mix”, która ma zachęcać do definiowania siebie i otwartości. Projekt trafił do sprzedaży na oficjalnej stronie marki 25 listopada 2022.
Popularne
- 1 Oto najmodniejsze paznokcie 2023. Jak osiągnąć "efekt błyszczyka"?
- 2 To już pewne - Nike i Tiffany & Co. łączą siły. Nowe Nike Air Force 1 w kolorze "Tiffany Blue" już w marcu!
- 3 Jenna Ortega pierwszą ambasadorką nowej marki Adidas Sportswear! To ukłon w stronę Generacji Z
- 4 Niebezpieczne związki w kosmetykach. Eksperci chcą zbadać 24 substancje, a zaczną od kremów z filtrem UV
- 5 Popularna "hybryda" może powodować raka skóry? Niepokojące doniesienia naukowców
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Bill Gates walczy o planetę, podróżując prywatnym samolotem. I nie uważa tego za hipokryzję

Skoda, Audi czy Mini Morris - jakimi markami aut jeżdżą najmądrzejsi kierowcy? Ciekawe wyniki badań

Królowa Śniegu wróciła do Polski. Ta polska wieś hitem internetu. "Zaspy jak za starych dobrych czasów"

Figurki z Kinder Niespodzianki na celowniku kolekcjonerów. Niektóre mogą być warte fortunę!
