Absolut oddaje hołd kultowemu koktajlowi z lat 90.

Koktajl Espresso Martini, czyli podstawa karty drinków w tętniących życiem barach w latach 90., został zapomniany tak szybko, jak szybko zyskał sławę. Trudno powiedzieć, czy w ciągu ostatnich kilku lat ktoś poprosił o niego w barze, ale współczesny boom na modę i styl życia typowy dla końcówki XX wieku  przywrócił go na „salony”.

Reklama

A wszystko to za sprawą popularnego producenta wódki. Chodzi o markę Absolut, która zaangażowała się we wznowienie trendu na Espresso Martini – jest to zresztą zrozumiałe, biorąc pod uwagę znaczącą rolę wódki w tym koktajlu.

Nikt nie spodziewał się jednak, że producent trunku postanowi zaangażować się przy tym w modę. A jednak tak się stało: oto torebka, która wygląda jak Espresso Martini!

Torebka w kształcie Espresso Martini od Absolut

Absolut Espresso Martini Bag / materiały prasowe Absolut Espresso Martini Bag / materiały prasowe

Torebka, która wygląda jak kieliszek Espresso Martini, powstała we współpracy Absolut i Nikolasa Bentela, nowojorskiego projektanta, który specjalizuje się w tworzeniu „ubrań, które opowiadają historię”.

I cóż, efekt jest fantastyczny! Nikolas Bentel dołożył wszelkich starań, aby projekt jak najdokładniej odwzorowywał wygląd Espresso Martini wlanego do szklanki typu coupe.

Co ciekawe, sam "koktajl" można wyciągnąć z kieliszka. Dzięki temu zyskujemy stylowy mini dodatek, który z pewnością doda każdej stylizacji ekstrawagancji. 

- „Osobowość” Espresso Martini ma być żywa i przyciągająca uwagę, co staramy się odzwierciedlić za pomocą projektu niekonwencjonalnej torebki w kształcie tego napoju – czytamy w komunikacie prasowym Absolut.

Torebka w kształcie Espresso Martini jest częścią kampanii „Born to Mix”, która ma zachęcać do definiowania siebie i otwartości. Projekt trafił do sprzedaży na oficjalnej stronie marki 25 listopada 2022.