Gigi i Bella Hadid w rodzinnej kampanii Versace

Lateks, rajstopy „peak a boo” i agrafki „Technicolor”, a w tym gąszczu modowych propozycji siostry Hadid, które przeobrażają się w laleczki Bratz - tak w skrócie opisać można najnowszą kampanię Versace. 

Reklama

Hollywoodzkie fale i nieskazitelny makijaż w stylu „make up no make up” kontrastują z tym bogactwem kolorów i odważnych kreacji.  Modelkom Hadid towarzyszy również Donatella Versace. 

- Rodzina od zawsze była centrum wszystkiego, co robię, dlatego uwielbiam Bellę i Gigi Hadid. Doskonale ilustrują siłę, jaką niesie za sobą siostrzana więź i – co najważniejsze – dzielą się tym przesłaniem z całą naszą wielką rodziną Versace i z całym światem – mówi Donatella Versace w oficjalnym komunikacie prasowym.

Sesja zdjęciowa autorstwa fotografów - Merty Allesa i Marcusa Piggotta - to prawdziwy eklektyzm stylów. Inspiracją do stworzenia sesji były archiwalne zdjęcia domu mody Versace, dla którego na przestrzeni dekad sesje tworzył również wielki Richard Avedon. 

Donatella Versace w sesji zdjęciowej z siostrami Hadid

Jak już wspomnieliśmy, w sesji zdjęciowej wzięła udział także sama Donatella Versace. Jak mówi sama dyrektor kreatywna domu mody – jej obecność była symbolem miłości do rodziny, która od samego początku zapisywała się w DNA marki Versace.

- Uwielbiam tę kampanię tak bardzo, że nie mogłam się powstrzymać przed dołączeniem do moich królowych Versace – napisała na Instagramie Donatella Versace.

Gigi i Bella Hadid w kampanii Versace ss 2022 / materiały prasowe Gigi i Bella Hadid w kampanii Versace ss 2022 / materiały prasowe

Maluma - nowa twarz Versace 

Ostatnim ogniwem kampanii jest kolumbijski piosenkarz Maluma, który dosłownie klika dni temu został ogłoszony nowym ambasadorem Versace. Gwiazdor pojawi się w najbliższych kampaniach i reklamować będzie męskie kolekcje włoskiego domu mody. 

VERSACE na wiosnę-lato 2022 / materiały prasowe VERSACE na wiosnę-lato 2022 / materiały prasowe