Lea Seydoux i luksusowa torebka Louis Vuitton odwiedzają Moneta, czyli jak wielkie domy mody promują swoje ikony?

W najnowszej, letniej kampanii Louis Vuitton nie znajdziemy słońca, plażowego piasku ani skąpego bikini. Francuski dom mody – prezentując najnowszym model kultowej Louis Vuitton Capucines – postawił na tło wybitnie artystyczne. Tak oto powstały zdjęcia, na których Lea Seydoux pozuje w przestrzeni magicznego Musée de l’Orangerie.
Torebka Louis Vuitton, Lea Seydoux i... Monet
Lea Seydoux i ponadczasowa Louis Vuitton Capucines na tle impresjonistycznych arcydzieł Claude’a Moneta – tak w skrócie opisać można najnowszą kampanię francuskiego domu mody, która w całości została zrealizowana w paryskim Musée de l’Orangerie. Za zdjęcia odpowiada Steven Meisel, a stylizacje opracowała Marie-Amelie Sauve.
Nieruchoma fotograficzna opowieść została uzupełniona o krótki film „Kocham cię zawsze na zawsze”, w którym Lea Seydoux spaceruje po paryskiej świątyni sztuki, a w tle sączy się przebój Donny Lewis.
Nowy model klasycznej torebki – z kilkoma odświeżonymi detalami – idealnie prezentuje się na tle monetowskich lilli wodnych, a stylizacje Lei Seydoux są tylko uzupełnieniem tych ponadczasowych zdjęć.

Polecamy
Luksusowa torebka jak dzieło sztuki?
Co prawda, wielu znawców mody uważa, że pomysł „zabrania” torebki i modelki do muzeum jest dość banalny. Tym bardziej, że podobną sesję – tylko, że z dziełami malarstwa współczesnego – Steven Meisel stworzył zaledwie kilka miesięcy wcześniej. Mimo wszystko, warto docenić ten pomysł i spojrzeć na całą kampanię ze znacznie szerszej perspektywy.
Te kilka zdjęć – choć prostych w formie i przekazie – idealnie wpisuje się w najnowsze trendy i kierunki, w których podążać chce rynek dóbr luksusowych. Wiele domów mody w ciągu kilku ostatnich lat kompletnie zmieniło swoje plany biznesowe na przyszłość. W obliczu kryzysu klimatycznego, pandemii i problemów ekonomicznych zamiast brać udział w wyścigu fast fashion szuka w swojej ofercie produktów – ikon. Mają one być symbolami danej marki, „świętymi Graalami” domu mody pożądanymi przez wielu a dostępnymi dla niewielu.

Właśnie w tym kierunku podążają takie domy mody, jak Chanel, Saint Laurent czy chociażby Louis Vuitton, a klasyczna torebka Capucines to idealna kandydatka na torebkę – ikonę. Jak docenić jej klasę, elegancję i ponadczasowość? Zabrać do muzeum, w którym prezentowane są największe dzieła sztuki!
Polecamy
Polecamy
Popularne
- 1 Oto najmodniejsze paznokcie 2023. Jak osiągnąć "efekt błyszczyka"?
- 2 To już pewne - Nike i Tiffany & Co. łączą siły. Nowe Nike Air Force 1 w kolorze "Tiffany Blue" już w marcu!
- 3 Niebezpieczne związki w kosmetykach. Eksperci chcą zbadać 24 substancje, a zaczną od kremów z filtrem UV
- 4 Balowa suknia księżnej Diany sprzedana za rekordową sumę! Jest najdroższą kreacją należącą do członków rodziny królewskiej
- 5 Popularna "hybryda" może powodować raka skóry? Niepokojące doniesienia naukowców
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Dlaczego czekolada jest taka pyszna? Naukowcy znaleźli odpowiedź!

Pełnia Księżyca w lutym 2023 otworzy nas na miłość. Księżycowy horoskop dla wszystkich znaków zodiaku

"Titanic" powraca do kin! Co wiemy o nowej wersji filmowego hitu?

Paco Rabanne nie żyje. Kim był „enfant terrible” francuskiej mody?
