Adidas tworzy nową markę Sportswear

Firma Adidas postanowiła nieco  rozruszać rynek mody sportowej i dotrzeć do Generacji Z. Po raz pierwszy od pół wieku Adidas tworzy nową markę, za którą stać mają takie słowa, jak: nowoczesność, niekonwencjonalność i niezobowiązująca ekstrawagancjaSportswear - bo taką nazwę nadano marce,  ma być kompromisem pomiędzy vintege’ową kolekcją Originals a funkcjonalną Performance. Do współpracy przy promocji projektu zaproszono nową ikonę „Generacji Z”, czyli Jennę Ortegę!

Reklama

- Nieustannie szukamy sposobów na przekraczanie granic zarówno w sporcie, jak i kulturze. To takie ekscytujące, że możemy ogłosić, że dołączyła do nas Jenna Ortega, aby stworzyć nową markę, pierwszą od 50 lat. Postępowa osobowość i nieustanne dążenie do kreatywności czynią ją jedną z najbardziej ekscytujących pionierek młodego pokolenia – powiedział w oświadczeniu Brian Gevy, członek zarządu Adidasa.

- Dużą część mojej dzisiejszej garderoby stanowią kultowe trzy paski. Jestem zaszczycona, że ​​mogę być częścią tej legendarnej rodziny i być twarzą ich nowej marki – dodała Jenna Ortega.

 

Jenna Ortega pierwszą ambasadorką Adidas Sportswear

Tak, to właśnie Jenna Ortega, gwiazda kultowego serialu „Wednesday”, będzie pierwszą ambasadorką nowej marki Adidas Sportswear – i chyba nie zdziwi nikogo fakt, że Adidas ogłosił tę współpracę w środę ;)

- Wkładam ogromną energię w to, jak wyrażam siebie, czy to wokalnie, czy estetycznie, ponieważ wiem, że mogę zainspirować do tego innych. Przyjmowanie tego, kim jestem i za czym się opowiadam, porównałabym do podróży, a dzięki nowym doświadczeniom mogę się uczyć i odkrywać coraz więcej swoich twarzy. Uwielbiam, kiedy ubrania wyrażają to, co w sobie nosimy, kiedy stają się odnośnikami do tego, co robimy i jakie wartości są dla nas kluczowe – powiedziała Jenna Ortega w oświadczeniu prasowym.

Czy wybór ambasadorki był dla nas zaskoczeniem? Raczej nie. Wystarczyło tylko kilka tygodni, by Jenna Ortega stała się nową idolką „Generacji Z” i zarazem nową ikoną stylu. Poza tym, aktorka wielokrotnie zaznaczała, że uwielbia sport, a joga i piłka nożna są częścią jej życia od najmłodszych lat. 

Czego zatem możemy spodziewać się po mieszance sportowej estetyki Adidasa i mrocznego stylu Jenny Ortegi? To prawdziwa... bomba kolorów!

 

Kolekcja Adidas Sportswear wiosna-lato 2023

Adidas Sportswear / materiały prasowe Adidas Sportswear / materiały prasowe

Kolekcja Adidas Sportswear to swoista mieszanka stylów, kolorów i ekspresji. Projekty zdominowały wyraziste detale, które zdobią basicowe fasony z motywem trzech pasków.

Adidas Sportswear / materiały prasowe Adidas Sportswear / materiały prasowe

Sylwetki w stylu streetwear, odważne nadruki graficzne i nieoczywiste połączenie fioletu, czerwieni, czerni oraz różu - każdy element został zaprojektowany z myślą o komforcie i nowoczesności. Krótko mówiąc, to zmaterializowany indywidualizm i wszechstronność Jenny Ortegi!

Adidas Sportswear / materiały prasowe Adidas Sportswear / materiały prasowe

W kampanii wyróżniają się przede wszystkim sneakersy AVRY wykonane częściowo z materiałów pochodzących z recyklingu, oraz Trio Suit Collection, które Jenna Ortega łączy z białą koszulą i krawatem.



Adidas Sportswear – kiedy premiera kolekcji?

Adidas Sportswear / materiały prasowe Adidas Sportswear / materiały prasowe

Kolekcja Adidas Sportswear pojawi się na rynku dokładnie 9 lutego 2023 roku, natomiast od 2 lutego mamy możliwość wzięcia udziału w tzw. „przedpremierowym dropie” na oficjalnej stronie Adidasa.

Poza Jenną Ortegą twarzami Adidas Sportswear są także: Mary Fowler, Carolina Voltan, Tottenham Hotspur oraz Trae Young.