Gucci Vault - czy nowy sklep vintage zrewolucjonizuje świat mody?

We wrześniu legendarny dom mody Gucci otworzył Vault - koncepcyjny sklep internetowy vintage. Platforma ma być skarbcem archiwalnych projektów Gucci oraz miejscem dla wschodzących projektantów generacji Z. Co wyróżnia ją spośród innych sklepów online oferujących modę „z drugiej ręki”? Przede wszystkim ekskluzywność. W sklepie pojawiła się właśnie trzecia kolekcja Vault. Czy pomysł Alessandro Michele zrewolucjonizuje świat mody?
Ubrania i dodatki vintage Gucci w nowym sklepie online
Alessandro Michele – dyrektor kreatywny Gucci – zdecydował się na przeniesienie sprzedaży archiwalnych projektów marki na zupełnie nowy poziom. Sklep internetowy Vault ma być miejscem łączącym przeszłość, teraźniejszość i przyszłość kultowego domu mody.
Projektant w licznych wywiadach podkreśla, że zakupy nie są dla niego zwykłą czynnością. Dyrektor kreatywny Gucci traktuje modę jako sztukę. Sklep internetowy Vault daje możliwość zbliżenia się ludzi i przedmiotów z najróżniejszych środowisk. Kreacje vintage mieszają się z zupełnie nowymi projektami, tworząc inspirującą przestrzeń dla wszystkich miłośników estetyki.
- Stworzyłem ten sklep za pomocą najważniejszego medium naszych czasów – sieci. To miejsce, do którego każdy może się udać po to, by ujrzeć kopalnię pomysłów, osobliwości i nieprawdopodobnych projektów. Gucci Vault jest platformą spotkań ludzi, którzy pozornie nie mają ze sobą nic wspólnego. To miejsce, w którym cuda będą się krzyżować i spotykać, dając życie nowym kreacjom – mówi Alessandro Michele w komunikacie prasowym premiery trzeciej kolekcji Gucci Vault.
Vault proponuje klientom klasykę Gucci wypuszczaną w limitowanych ilościach. Przedmioty z drugiej ręki mają być dokładnie odnawiane i odświeżane, a następnie dostarczane do kupujących w spersonalizowanych opakowaniach. Ale to nie wszystko. Sklep tworzy także przestrzeń dla wschodzących projektantów generacji Z.
Polecamy
Polecamy
Gucci Vault jako przestrzeń dla nowych projektantów
Gucci Vault pozwala klientom na poznanie stylu generacji Z. W sklepie pojawiły się propozycje kreacji od wschodzących projektantów, m.in. Ahluwalia, Bianca Saunders, Boramy Viguier, Charles de Vilmorin, Collina Strada, Cormio, Gui Rosa, Jordanluca. Dzięki temu marka wychodzi naprzeciw młodemu pokoleniu, otwierając się na nowoczesność i awangardę.
Warto zaznaczyć, że sklep Vault startuje dokładnie w 100-letnią rocznicę narodzin domu mody Gucci!
- Najważniejszym celem marki Gucci jest to, aby nigdy nie pozostać w tym samym miejscu; nigdy się nie zestarzeć – dodaje Alessandro Michele.
Popularne
- 1 WELL LOOK: Księżna Kate na premierze "Top Gun: Maverick". Zapomnijcie o sukni. Spójrzcie na uśmiech w kierunku Toma Cruisa!
- 2 Długa kolejka przed sklepem ze sneakersami, czyli o co chodzi z gumowymi klapkami za 1000 zł? Komentuje Kamil Wróblewski z SHEZAMME
- 3 Z DRUGIEJ RĘKI: Ada Fijał o miłości do vintage, brzydkich butach Balenciagi i pożyczaniu ciuchów od pewnej Grażyny
- 4 Właściciel Zary wprowadza innowacyjny materiał z recyklingu. Czym jest INFINNA?
- 5 "Owsiany blond" to najmodniejszy kolor włosów na lato 2022
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Słynny wenecki obraz Moneta sprzedany za niebotyczną sumę. Takie arcydzieło na aukcji zdarza się bardzo rzadko

Ten mercedes to najdroższy samochód świata. Nowy nabywca zapłacił za niego ponad 140 mln dolarów!

Jan-Krzysztof Duda wygrywa elitarny turniej szachowy Superbet Rapid & Blitz Poland

Polskie seriale Netflixa: Andrzej Seweryn zagra drag queen w nowym serialu „Królowa”. Jest zwiastun
