FlowerBomb Viktor&Rolf - zapachowy bestseller dekady
FLOWERBOMB to bestsellerowy zapach dla kobiet, który utrzymuje się w czołówce najlepiej sprzedających się perfum w Wielkiej Brytanii i USA od 18 lat. Zapach, który zadebiutował w 2005 roku od razu zrewolucjonizował perfumeryjny świat, tworząc nowe standardy dla kwiatowych zapachów. Teraz zyskał nową ambasadorkę - Emily Ratajkowski.
Emily Ratajkowski nową twarzą Viktor&Rolf FLOWERBOMB / materiały prasowe
Emily Ratajkowski nową twarzą Viktor&Rolf FLOWERBOMB
Informacja o tym, że nową gwiazdą Viktor&Rolf FLOWERBOMB zostanie Emily Ratajkowski - modelka, aktorka, feministka i przedsiębiorczyni, wypłynęła z prosto z Paryża w trakcie trwającego Paryskiego Tygodnia Mody.
- Ten zapach zna każda 60-letnia ciocia, ale także kojarzy go 14-letnia dziewczyna - komentuje zapach EmRata w rozmowie z InStyle. - To moim zdaniem naprawdę wyjątkowe - bycie ambasadorką tak kultowego zapachu, który jest bardzo osobisty, a jednocześnie każdy ma z nim jakieś skojarzenia - podsumowuje.

Emily Ratajkowski to jedna z najpopularniejszych obecnie gwiazd w social mediach, uosabiająca siłę współczesnych kobiet. Poza aktorstwem i modelingiem, EmRata zajmuje się też działaniem na rzecz praw kobiet i samoakceptacji. Jest autorką zbioru esejów ‘’Moje ciało’’. Eseje opowiadają o roli kobiecego ciała we współczesnej, uprzedmiotawiającej i szowinistycznej popkulturze. Tekst otwierający zbiór, ‘’Odkupywanie siebie’’, został opublikowany przez New York Times, a autorka zastanawia się w nim, w jakim stopniu inni ludzie i opinia publiczna mogą rościć sobie prawa do decydowania o jej życiu i ciele. Debiutancki esej stał się najczęściej czytanym artykułem magazynu New York Times w 2020 roku.

Polecamy
FLOWERBOMB - siła kobiecej przemiany
Wydaje się więc, że buntownicza autorka bestsellera ‘’Moje ciało’’ idealnie wpisuje się charakter najnowszej odsłony FLOWERBOMB. Marka Viktor&Rolf z pewnością chciała odświeżyć swój kultowy zapach i sprawić, by stał się atrakcyjny również dla młodszych grup społecznych.
Sama kompozycja łączy w sobie zarówno siłę, jak i kobiecą zmysłowość. Świadoma swojej rozpoznawalności Emily Ratajkowski promuje więc nie tylko perfumy, ale również nową rolę kobiet w społeczeństwie.
‘- Tak wiele z tego, co reprezentuje kobiecość jest delikatne. Podoba mi się, że FLOWERBOMB jest o sile tak samo jak i o kobiecości – skomentowała Emily Ratajkowski, nowa twarz kampanii Victor&Rolf.
W ramach swojej pierwszej współpracy z marką Viktor&Rolf, Emily Ratajkowski pojawia się w filmie krótkometrażowym wyreżyserowanym przez Torso Solutions. Obrazy zostały wyreżyserowane i uchwycone przez fotografów Inez & Vinoodh.
Emily Ratajkowski prezentuje w filmie niezwykłą siłę przemiany. Historia metamorfozy rozwija się poprzez wybuchową eksplozję kwiatów i wezwanie do „uwolnienia swojej kobiecej mocy”.