"Brzydki" sweter Harry'ego Stylesa trafia na aukcję NFT. Gratka dla kolekcjonerów

Harry Styles i jego kolorowy patchworkowy sweter od JW Anderson stał się fenomenem TikToka już w zeszłym roku, a hasztag #harrystylescardigan do dziś bije rekordy popularności. Z okazji premiery modowej platformy NFT Xydrobe udostępniono cyfrową wersję kultowego kardiganu, która stała się pierwszym tego typu projektem sprzedawanym na aukcji. Czy wirtualne garderoby zastąpią te realne?
Kolorowy „brzydki” sweter Harry’ego Stylesa
Pandemia bardzo zmieniła nasze podejście do mody. Z jednej strony wskoczyliśmy w dresy, ale z drugiej zaczęliśmy szukać własnej modowej osobowości. Kolorowe, odważne ubrania coraz częściej zaczęły pojawiać się w naszym szafach, również w modzie męskiej.
Najlepszym dowodem na to jest szał, który wywołał patchworkowy sweter Harry’ego Stylesa z kolekcji JW Andersona. Zachwyt fanów był tak ogromny, że część z nich zaczęła tworzyć podobne projekty własnoręcznie! A wszystko dzięki samouczkowi, który udostępnił sam projektant oryginału. I tak (nie)idealny sweter stworzony z kolorowych bloków, tworzących nieoczywiste kontrasty, stał się wiodącym trendem. Ale to nie koniec jego historii…
Polecamy
JW Anderson nawiązuje współpracę z NFT
Sweter JW. Anderson został przekształcony w NFT, czyli Non-Fungible Token. Nad cyfrową wersją kardiganu pracował zespół artystów VFX Xydrobe. Podobno projekt powstawał aż 300 godzin! Dziś jego jakość porównywana jest do najlepszych grafik tworzonych przez uniwersum Marvela.
- Każda celowa niedoskonałość, kolor i niuans, którą JW Anderson podjął przy budowie tego kardiganu, jest uhonorowana i precyzyjnie odwzorowana – mówią twórcy VFX Xydrobe.
Kolekcjonerski projekt „brzydkiego” swetra ma trafić na 48-godzinną aukcję NFT Xydrobe 12 grudnia 2021 o godzinie 19:00 UTC. Dochód zostanie przeznaczony na rzecz organizacji charytatywnej LGBTQ, która wspiera młodych ludzi borykających się z brakiem akceptacji ze strony społeczeństwa.

NFT - nowy rozdział w historii mody
Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na wprowadzenie do swoich kolekcji wirtualnych elementów. Dolce&Gabbana sprzedał cyfrową wersję Glass Suit za ponad milion dolarów, a Louis Vuitton wbudował w swoją markę mobilną grę wideo NFT. Teraz do NFT Xydrobe dołącza kolejny projekt.
- Xydrobe zapewnia miejsce markom, które pragną, aby ich unikalne projekty zapisały się w historii jako wersje cyfrowe. Dzięki naszej wiedzy na temat dóbr luksusowych, a także umiejętnościom i zrozumieniu VFX, jesteśmy w stanie przekształcić realne dzieło w cyfrową wersję bez uszczerbku na oryginalne. Wprowadzenie naszej platformy do świata z tak pionierską marką i kultowym dziełem to kluczowy moment i spełnienie największych marzeń – podsumowuje Nell Lloyd-Malcolm, dyrektorka generalna Xydrobe.
Polecamy
Popularne
- 1 TikTokerka otrzymała w spadku po babci tajemniczą suknię. Nie wiedziała, że jest warta fortunę!
- 2 Robert Pattinson najprzystojniejszym mężczyzną na Ziemi? Pokonał George'a Clooneya i Brada Pitta!
- 3 KRAKÓW zajął 2. miejsce w rankingu najlepszych miast dla fanów ciucholandów na świecie. Wyprzedza go tylko LAS VEGAS!
- 4 Idziesz na zakupy? Nie pij wcześniej kawy
- 5 Cate Blanchett nową twarzą Louis Vuitton. Hipnotyzująca ikona a na jej szyi klejnoty warte fortunę
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

WAKACJE W GRUZJI: Co powiesz na spacer w chmurach i drinki w Diamond Barze? Otworzono nowy most nad Kanionem Dashbashi

Z DRUGIEJ RĘKI: Jak Jack Ostrowski - seryjny biznesmen ze Szczecina - zatrząsł międzynarodowym rynkiem fashion?

1,5 sekundy do setki. Elektryczny minibolid McMurtry Speirling powstanie w wersji drogowej

Londyn. Aktywiści klimatyczni PRZYKLEILI SIĘ do obrazu Johna Constable’a w Galerii Narodowej
