Kolorowy „brzydki” sweter Harry’ego Stylesa
Pandemia bardzo zmieniła nasze podejście do mody. Z jednej strony wskoczyliśmy w dresy, ale z drugiej zaczęliśmy szukać własnej modowej osobowości. Kolorowe, odważne ubrania coraz częściej zaczęły pojawiać się w naszym szafach, również w modzie męskiej.
Najlepszym dowodem na to jest szał, który wywołał patchworkowy sweter Harry’ego Stylesa z kolekcji JW Andersona. Zachwyt fanów był tak ogromny, że część z nich zaczęła tworzyć podobne projekty własnoręcznie! A wszystko dzięki samouczkowi, który udostępnił sam projektant oryginału. I tak (nie)idealny sweter stworzony z kolorowych bloków, tworzących nieoczywiste kontrasty, stał się wiodącym trendem. Ale to nie koniec jego historii…
Polecamy
JW Anderson nawiązuje współpracę z NFT
Sweter JW. Anderson został przekształcony w NFT, czyli Non-Fungible Token. Nad cyfrową wersją kardiganu pracował zespół artystów VFX Xydrobe. Podobno projekt powstawał aż 300 godzin! Dziś jego jakość porównywana jest do najlepszych grafik tworzonych przez uniwersum Marvela.
- Każda celowa niedoskonałość, kolor i niuans, którą JW Anderson podjął przy budowie tego kardiganu, jest uhonorowana i precyzyjnie odwzorowana – mówią twórcy VFX Xydrobe.
Kolekcjonerski projekt „brzydkiego” swetra ma trafić na 48-godzinną aukcję NFT Xydrobe 12 grudnia 2021 o godzinie 19:00 UTC. Dochód zostanie przeznaczony na rzecz organizacji charytatywnej LGBTQ, która wspiera młodych ludzi borykających się z brakiem akceptacji ze strony społeczeństwa.

NFT - nowy rozdział w historii mody
Coraz więcej luksusowych marek decyduje się na wprowadzenie do swoich kolekcji wirtualnych elementów. Dolce&Gabbana sprzedał cyfrową wersję Glass Suit za ponad milion dolarów, a Louis Vuitton wbudował w swoją markę mobilną grę wideo NFT. Teraz do NFT Xydrobe dołącza kolejny projekt.
- Xydrobe zapewnia miejsce markom, które pragną, aby ich unikalne projekty zapisały się w historii jako wersje cyfrowe. Dzięki naszej wiedzy na temat dóbr luksusowych, a także umiejętnościom i zrozumieniu VFX, jesteśmy w stanie przekształcić realne dzieło w cyfrową wersję bez uszczerbku na oryginalne. Wprowadzenie naszej platformy do świata z tak pionierską marką i kultowym dziełem to kluczowy moment i spełnienie największych marzeń – podsumowuje Nell Lloyd-Malcolm, dyrektorka generalna Xydrobe.
Polecamy