Beyonce, Jay-Z, Blue Ivy i… pies w najnowszej reklamie Tiffany & Co.

Ona i On jadą ulicami Nowego Jorku w luksusowym Rolls-Royce'ie. Ona wróży sobie miłość z margerytki, on obejmuje ją swoim ramieniem – tak zaczyna się ta krótka filmowa opowieść, której bohaterami są Beyonce oraz Jay-Z, i którą jedna z najsłynniejszych par świata stworzyła na potrzeby kampanii Tiffany & Co.’s About Love. Mogłoby być idealnie, gdyby nie „mały szczegół”. Za autem biegnie zabawna i słodka Blue Ivy, tym samym kradnąc całe show!
Blue Ivy - córka Beyonce i Jay-Z wkracza do akcji!
Dziecko żyjące w cieniu sławnych rodziców? To w świecie show-biznesu zdarza się dość często, ale bynajmniej nie dotyczy to Blue Ivy Carter – córki Beyonce i Jay-Z. Blue Ivy, która już niebawem skończy 10 lat, to przebojowa, pewna siebie i zabawna dziewczynka, która swoim wdziękiem niejednokrotnie rozbrajała największych snobów i malkontentów pierwszej ligi show-biznesu. Teraz Blue Ivy ponownie daje o sobie znać, debiutując w najnowszej reklamie Tiffany & Co.
Rolls-Royce, diamenty Tiffany'ego i Armand de Brignac
Wideoklip nosi nazwę „Date Night”, a głównymi bohaterami są oczywiście Beyonce i Jay-Z wtuleni w siebie na tylnej kanapie limuzyny. Film inspirowany jest kultowymi scenami ze „Śniadania u Tiffany’ego” i ma w sobie sporą dawkę vintage.

Jak na luksusową randkę przystało, on i ona obsypani są drogocenną biżuterią – Jay-Z ma broszkę Bird on a Rock, a Beyonce nosi diamentowy 10-karatowy pierścionek Beyonce Ailsa, a także parę kolczyków Ribbon Fan również wysadzanych diamentami. W tle sączy się przebój Paula Anki „Put Your Head on my Shoulder”, jest pizza i bąbelki Armand de Brignac, a także mała niewinna stokrotka, z której Beyonce wróży sobie miłość. Brzmi doskonale? Do czasu, bo oto w tym idyllicznym świecie Manhattanu, diamentów i Rolls-Royce’a pojawia się… ona! Blue Ivy biegnie za samochodem rodziców, wyraźnie zainteresowana przerwaniem „Date Night” i w ciągu zaledwie kilku sekund kradnie całe show!

Udana małżeńska randka nie istnieje!
Podoba nam się nie tylko pomysł na kampanię, ale i szczypta humoru „przemycona” przez twórców filmu do ikonicznego świata Tiffany&Co. W końcu, nawet jeśli masz miliony dolarów na koncie i miliony obserwujących na Instagramie, wciąż jesteś mamą i tatą, a zorganizowanie idealnej randki graniczy z cudem. Gdy wszystko jest już przygotowane i dopięte na ostatni guzik, pojawia się… ono, dziecko, które najzwyczajniej w świecie „rozwala system”.
P.S. Czy wspomnieliśmy o psie, który również postanawia dołączyć do tej wesołej gromadki?
Popularne
- 1 WELL LOOK: Księżna Kate na premierze "Top Gun: Maverick". Zapomnijcie o sukni. Spójrzcie na uśmiech w kierunku Toma Cruisa!
- 2 Długa kolejka przed sklepem ze sneakersami, czyli o co chodzi z gumowymi klapkami za 1000 zł? Komentuje Kamil Wróblewski z SHEZAMME
- 3 Z DRUGIEJ RĘKI: Ada Fijał o miłości do vintage, brzydkich butach Balenciagi i pożyczaniu ciuchów od pewnej Grażyny
- 4 Właściciel Zary wprowadza innowacyjny materiał z recyklingu. Czym jest INFINNA?
- 5 "Owsiany blond" to najmodniejszy kolor włosów na lato 2022
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Cicha ofiara wojny w Ukrainie. Czy Rosja odpowie za zbrodnie przeciwko naturze?

"Srebrna strzała" to prawdopodobnie najdroższy samochód świata. Zabytkowy mercedes został sprzedany za ponad 140 mln dolarów

PREMIERY NETFLIX: Andrzej Seweryn w nowym serialu "Królowa" zaskoczył wszystkich rolą drag queen

Ślubna tiara księżnej Diany na wystawie po raz pierwszy od 60 lat! Powód może zaskoczyć
