Anya Taylor-Joy w nowej roli. Gwiazda Netflixa i filmu "Ostatniej nocy w Soho" podpisała kontrakt z marką Dior!

Anya Taylor-Joy - 25-letnia gwiazda hitu Netflixa - „Gambit Królowej”, sięga po kolejny „współczynnik sukcesu”. Właśnie podpisała kontrakt z wielkim domem mody Christian Dior, stając się jego globalną ambasadorką. Serialowa Beth Harmon reklamować będzie zarówno modę, jak i makijaż.
Anya Taylor-Joy i "niewinny romans" na czerwonym dywanie
Wielu z was z pewnością zastanawia się, jak to się dzieje, że dana gwiazda zostaje wybrana na ambasadorkę konkretnej marki. Otóż sprawa jest dość prosta – wszystko zaczyna się od „testów”! Właśnie tak było w przypadku Anyi Taylor-Joy, która już jakiś czas temu zaczęła „niewinnie romansować” z marką Dior.
Pamiętacie szmaragdową suknię Anyi Taylor-Joy na wręczeniu Złotych Globów 2021? Podobno kreacja została stworzona na specjalne zamówienie dyrektor kreatywnej francuskiego domu mody Marii Grazii Chiuri. Suknię połączono z wykwintnym wieczorowym makijażem, o który zadbał dyrektor kreatywny Christian Dior Beauty Peter Philips. To był początek „testów”, które Anya Taylor-Joy przeszła pomyślnie, rozpowszechniając projekty Diora wśród młodszych klientów.

Gdy Anya Taylor-Joy kilka miesięcy później wystąpiła na pokazie Dior Cruise 2022, było niemal pewne, że Dior i Anya mają się ku sobie. Kropką nad i była odważna czerwona kreacja, którą aktorka zaprezentowała na rozdaniu nagród Emmy 2021.
Polecamy
Anya Taylor-Joy twarzą Diora
Teraz Anya Taylor-Joy oficjalnie może już przyznać, że rozpoczęła współpracę z francuskim domem mody Dior jako jego ambasadorka! Oznacza to tylko jedno – kolejne spektakularne kreacje i nieziemskie makijaże, które dla gwiazdy przygotowywać będą Maria Grazia Chiuri i Peter Philips.
- Anya jako ambasadorka Diora staje się częścią ikonicznego dziedzictwa domu mody Dior, a jej zadaniem będzie prezentowanie spektakularnych projektów dyrektor kreatywnej Marii Grazii Chiuri oraz kolekcji makijażu opracowanych przez dyrektora Dior Make up Petera Phillipsa – czytamy w oświadczeniu francuskiego domu mody.
Współpraca oparta jest z pewnością na dobrych relacjach twórców Diora z hollywoodzką gwiazdą, ale też na chłodnych kalkulacjach, bo w tym połączeniu zyskują wszyscy.
Z jednej strony kampanie reklamowe z udziałem Anyi Taylor-Joy umocnią markę Diora wśród młodszych, „netflixowych” odbiorców. Z drugiej zyskuje również Anya Taylor-Joy. Wiążąc się z tak kultowym domem mody, umacnia swój wizerunek i pozycję topowej gwiazdy na całym świecie!
Warto też dodać, że współpraca z Anyą Taylor-Joy to tylko kolejny krok w odmładzaniu francuskiego domu mody. Całkiem niedawno do grona ambasadorów Diora dołączyła 18-letnia brytyjska tenisistka Emma Raducanu, która również ma pojawiać się w kampaniach modowych i makijażowych.
Anya Taylor-Joy śpiewa w klipie promującym film "Ostatniej nocy w Soho"
Dodajmy, że Anya Taylor-Joy już niebawem znów pojawi się na pierwszych stronach gazet, a to za sprawą nowego filmu z jej udziałem - "Ostatniej nocy w Soho". Premiera horroru rozgrywającego się w Londynie z lat 60. planowana jest na 29 października 2021 roku. Oprócz zwiastunów "Last Day in Soho" w internecie obejrzeć można i posłuchać piosenki "Downtown" w wykonaniu Anyi Taylor-Joy. Zapowiada się uczta dla oczu i dla... uszu!
Popularne
- 1 TikTokerka otrzymała w spadku po babci tajemniczą suknię. Nie wiedziała, że jest warta fortunę!
- 2 Robert Pattinson najprzystojniejszym mężczyzną na Ziemi? Pokonał George'a Clooneya i Brada Pitta!
- 3 KRAKÓW zajął 2. miejsce w rankingu najlepszych miast dla fanów ciucholandów na świecie. Wyprzedza go tylko LAS VEGAS!
- 4 Idziesz na zakupy? Nie pij wcześniej kawy
- 5 Cate Blanchett nową twarzą Louis Vuitton. Hipnotyzująca ikona a na jej szyi klejnoty warte fortunę
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Santorini - Instagram kontra rzeczywistość. Co naprawdę dzieje się na jednej z najbardziej instagramowych wysp świata?

Tanie wina w butelkach po luksusowym Bordeaux. Francuska policja złapała siatkę oszustów

Z DRUGIEJ RĘKI: Jak Jack Ostrowski - seryjny biznesmen ze Szczecina - zatrząsł międzynarodowym rynkiem fashion?

Właśnie otwiera się BRAMA SYRIUSZA. By ją wykorzystać, aktywuj swoje TRZECIE OKO
