ANIA KRUK promuje miłość 

ANIA KRUK - polska marka biżuteryjna, rusza z nową kampanią #selflove, która ma być hołdem złożonym miłości i indywidualności. 

Reklama

- WSZYSCY JESTEŚMY RÓŻNI, ale może łączyć nas MIŁOŚĆ. Najlepszy prezent jaki możesz sobie sprawić to #selflove - czytamy w materiałach zapowiadających kampanię. 

Nowa kolekcja ANIA KRUK promowana jest przez osoby, które marka wyłoniła z castingu przeprowadzonego za pośrednictwem Instagrama. 

- Marka ANIA KRUK od lat chce być blisko swoich obserwatorów, wspierać ich i tworzyć oryginalną i kolorową społeczność. Jej siłą są przyświecające marce idee – bycie blisko, podkreślanie swojej wyjątkowości i wiara w siebie - tłumaczą twórcy kampanii #selflove. 

ANIA KRUK i cztery różne osobowości 

Każdy „model” kampanii #selflove mógł ubrać się tak, by najlepiej oddać swój unikalny styl, a dodatki biżuteryjne zostały indywidualnie dopasowane. W ten sposób marka podkreśla, jak ważne jest bycie w harmonii ze sobą.

W kampanii udział wzięły CZTERY SILNE OSOBOWOŚCI – Julka – studentka dziennikarstwa kochająca muzykę i surfing, Sinoa –  tancerz_ka i model_ka o wyrazistym i oryginalnym stylu, Agnes – właściciela marki modowej i zaangażowana mama oraz Greta - fanka tatuaży i pasjonatka kultury techno.