4F rozpoczyna współpracę z Moliera2. "Możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających"

Igor Klaja - właściciel firmy odzieżowej OTCF, do której należy m.in. marka sportowa 4F - nawiązał współpracę z siecią sklepów oferujących towary luksusowe Moliera2. Obie marki wspólnie planują zdobyć pozycję lidera w segmencie sprzedaży stacjonarnej i on-line dóbr luksusowych na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
4F rozpoczyna współpracę z Moliera2
OTCF to przedsiębiorstwo z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży odzieży sportowej. Do firmy należy marka 4F, która jest obecna w 42 krajach świata, a jej ambasadorami są m.in. Robert Lewandowski oraz Anna Lewandowska, a także tenisista Łukasz Kubot. Od 2008 roku 4F współpracuje też z Polskim Komitetem Olimpijskim. Firma jest również wyłącznym dystrybutorem Under Armour w Polsce.
Jej współpraca z siecią luksusowych sklepów Moliera2 jest natomiast pierwszą współpracą OTCF z marką spoza głównego portfolio, na którą zdecydował się szef przedsiębiorstwa Igor Klaja.
– Jestem przekonany, że razem z brandem Moliera2 możemy stać się liderem na rynku sprzedaży dóbr premium dla wymagających i podążających z duchem czasu klientów. Nasza współpraca oparta na wiedzy i doświadczeniach dotyczących projektowania, tworzenia oraz sprzedaży odzieży i akcesoriów sprzyja realizacji wyznaczonego celu – powiedział w komunikacie prasowym Igor Klaja, prezes zarządu OTCF.
Polecamy
Podekscytowani współpracą z 4F i Klają są także przedstawiciele Moliera2.
– Aktualnie jesteśmy wiodącym graczem na polskim rynku e-commerce, a dzięki współpracy z Igorem Klają i jego zespołem możemy jeszcze bardziej umocnić naszą pozycję. Wspólnie chcemy osiągnąć status niekwestionowanego lidera nie tylko w Polsce, ale w całej Europie Środkowo-Wschodniej, jeśli chodzi o sprzedaż stacjonarną i internetową luksusowych marek i produktów. Bardzo się cieszę z nawiązanej przez nas współpracy – dodał Marcin Michnicki, prezes zarządu Moliera2 S.A.
Moliera2 jest wiodącą marką na rynku dóbr luksusowych on-line w Polsce. Pod tym szyldem działa m.in. sklep internetowy, a także kilka butików stacjonarnych znajdujących się m.in. w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Zakopanem.
Moliera2 oferuje klientom szeroką ofertę ponad 300 marek luksusowych i premium m.in. Kenzo, Manolo Blahnik, Alexander McQueen, Balmain czy Burberry. Podobnie jak OTCF, firma współpracuje też ze znanymi osobistościami ze świata mediów - m.in. z Anną Lewandowską.
Przedsiębiorca Igor Klaja i Moliera2 są obecnie w trakcie negocjacji, które pozwolą ustalić szczegółowe zasady i warunki współpracy.
Polecamy
Popularne
- 1 Oto najmodniejsze paznokcie 2023. Jak osiągnąć "efekt błyszczyka"?
- 2 To już pewne - Nike i Tiffany & Co. łączą siły. Nowe Nike Air Force 1 w kolorze "Tiffany Blue" już w marcu!
- 3 Niebezpieczne związki w kosmetykach. Eksperci chcą zbadać 24 substancje, a zaczną od kremów z filtrem UV
- 4 Balowa suknia księżnej Diany sprzedana za rekordową sumę! Jest najdroższą kreacją należącą do członków rodziny królewskiej
- 5 Popularna "hybryda" może powodować raka skóry? Niepokojące doniesienia naukowców
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Dlaczego czekolada jest taka pyszna? Naukowcy znaleźli odpowiedź!

Pełnia Księżyca w lutym 2023 otworzy nas na miłość. Księżycowy horoskop dla wszystkich znaków zodiaku

"Titanic" powraca do kin! Co wiemy o nowej wersji filmowego hitu?

Paco Rabanne nie żyje. Kim był „enfant terrible” francuskiej mody?
