Anna i Robert Lewandowscy - nowa współpraca reklamowa
Anna i Robert Lewandowscy są bez wątpienia jedną z najgorętszych par nie tylko w Polsce, ale i na całym świecie. Małżeństwo realizuje się w swoich sportowych karierach i jednocześnie prowadzi intratne biznesy. Dodatkowym źródłem ich dochodu są reklamy.
Anna i Robert Lewandowscy właśnie zostali ambasadorami kolejnej marki. Jeden z najlepszych piłkarz na świecie wraz z małżonką postanowili wesprzeć polską firmę i będą reklamować rowery. Trudno wyobrazić sobie lepszych ambasadorów zdrowego i aktywnego trybu życia.

Polecamy
Anna i Robert Lewandowscy o współpracy z marką Storm
RL9 nie ukrywał, że pierwszy raz o tej marce usłyszał, kiedy dostał propozycję współpracy. Historia tej firmy i pozycja, jaką sobie zbudowała w ostatnich latach przekonała go do zaangażowania w jej promocję.
- Zdziwiłem się, gdy usłyszałem jak silną pozycję udało jej się zdobyć na polskim rynku w ostatnich latach. Do rozpoczęcia współpracy skłoniła nas jednak wizja i historia, która stoi za tą marką. Marzenia, ciężka praca, wielkie ambicje, stawianie na jakość i ciągły rozwój, a jednocześnie wiara w takie wartości jak promowanie zdrowego i rodzinnego stylu życia, to wszystko jest spójne z tym czym sami na co dzień się kierujemy. Dlatego bardzo się cieszę, że wraz z Anią będziemy mogli wspólnie wspierać polską markę Storm w jej rozwoju i spełnianiu biznesowych marzeń - mówił Robert Lewandowski.
Marka STORM powstała w 2015 roku w Wielkopolsce. Tutaj też znajduje się jej zakład produkcyjny. Obecnie sprzedaje około 100 tys. rowerów rocznie i jest już jednym z liderów sprzedaży na polskim rynku.
W ofercie marki znajduje się blisko 250 modeli rowerów turystycznych i miejskich, ponad 200 rodzajów jednośladów górskich, a także 60 typów rowerów dziecięcych.
Pierwszą kampanię z udziałem Anny i Roberta Lewandowskich zobaczymy już w drugiej połowie maja 2023 roku. Współpraca obejmować będzie działania wizerunkowe, akcje promocyjne, billboardy sponsorskie oraz materiały POS. Nie zabraknie także komunikacji w mediach społecznościowych.