Alicia Keys światową ambasadorką koniaku Hennessy
Alicia Keys została twarzą Hennessy Paradis w nowej globalnej kampanii francuskiego producenta koniaku, donosi serwis „Women’s Wear Daily”. Artystka stała się tym samym pierwszą żeńską, światową ambasadorką marki w historii.
– Wow, szczerze uważam, że nie mogło się to stać w lepszym momencie. To czas kobiet – skomentowała swój udział w kampanii Alicia Keys.
– To czas wspierania kobiet i pełnego rozumienia ich siły – ich siły do tworzenia, do zarządzania swoimi biznesami, do bycia głowami rodzin, szefowymi firm i przewodniczącymi rządów […]. Chodzi o uhonorowanie kobiet i czuję, że będziemy w stanie osiągnąć tak wiele, gdy naprawdę uszanujemy siłę kobiet – powiedziała artystka.
Polecamy
Razem z nią udział w kampanii Hennessey Paradis wziął również chiński pianista Lang Lang. W spocie nakręconym na pustyni w Utah dwójka artystów mówiła o „unikalnym doświadczeniu płynącym z możliwości wspólnego grania” oraz o „poszukiwaniu harmonii i równowagi w muzyce”.
– Wydaje mi się, że to Lang Lang zasugerował, że może się między nami stworzyć piękne partnerstwo. Spodobał mi się ten pomysł, zwłaszcza że oboje jesteśmy klasycznie wykształconymi pianistami i artystami, ale pochodzącymi z dwóch różnych stron świata i reprezentującymi różnorodność i piękno muzycznej harmonii, doskonałości i rzemiosła – dodała Alicia Keys.
Koniak Paradis został utworzona w 1979 roku przez Maurice'a Fillioux. Trunek łączy w sobie ponad 200 różnych koniaków, które dojrzewały w beczkach nawet przez ponad sto lat, i charakteryzuje się okrągłym smakiem, "zmysłowym aromatem" i wyjątkowym balansem.
Obecnie marka Hennessy wchodzi w skład portfolio zarządzanego przez Bernarda Arnaulta koncernu LVMH - Louis Vuitton Moët Hennessy.