Porsche i Rimowa łączą siły. Nowa luksusowa walizka dla fanów motoryzacji

Porsche i Rimowa łączą siły! Na rynek trafiła właśnie nowa walizka zaprojektowana przez dwie prestiżowe niemieckie marki. Jej koszt to 2,250 euro, a produkt dostępny jest w 911 egzemplarzach, oczywiście w nawiązaniu do kultowego modelu Porsche. Jednak to, co nas zachwyciło najbardziej, to film reklamowy!
Porsche x Rimowa - dwie niemieckie marki łączą siły
Film akcji w stylu retro – tak w skrócie opisać można kampanię reklamową Porsche x Rimowa. Jej zadaniem było nie tylko podkreślenie kunsztu i unikatowego designu dwóch niemieckich marek, ale też nawiązanie do czasów, w których narodził się kultowy model Porsche 911. Ten sportowy samochód, którego pierwsza wersja powstała w 1964 roku, od dekad jest marzeniem wielu fanów czterech kółek.
Teraz elementy kultowego samochodu trafiły na równie legendarną walizkę. W limitowanym modelu Hand-Carry Case Pepita pojawiają się na przykład charakterystyczne uchwyty czy herb Porsche. Rowkowane aluminium nadające walizce nowoczesnego, a nawet futurystycznego charakteru, kontrastuje z wewnętrznymi elementami przypominającymi bardziej dobrze skrojony garnitur, niż walizkę. Znalazła się tam na przykład specjalna kieszeń uszyta z tkaniny w tytułową pepitkę.

Ponadto, nowa walizka Porsche x Rimowa idealnie dopasowana jest do przedniego bagażnika samochodów Porsche.
Polecamy
Porsche x Rimowa - walizka dla najbardziej wymagających
- Jesteśmy podekscytowani współpracą dwóch legendarnych niemieckich marek – powiedziała Emelie De Vitis, dyrektor ds. marketingu w firmie Rimowa. - Oboje włożyliśmy nasze bogactwo wiedzy w jedyne w swoim rodzaju dzieło – dodała.
- Partnerstwo z Rimowa od samego początku wydawało się naturalne dla obu zespołów. Wartości naszych marek świetnie się pokrywają – podsumował Robert Ader, dyrektor ds. marketingu Porsche.
Nowa walizka Rimowa x Porsche trafiła do sprzedaży 21 kwietnia i dostępna będzie w 911 egzemplarzach. Jej cena to około 2,250 euro.
Polecamy
Popularne
- 1 WELL TALK: Słynny polski sommelier Piotr Kamecki o tym, jak Polacy piją wino: "Wielu kupuje butelkę, bo podoba im się etykietka"
- 2 Wybrano NAJLEPSZĄ WHISKY 2022. Ile kosztuje szkocki single malt z Benromach?
- 3 Wojna w Ukrainie dobija rosyjski rynek samochodowy. Tylko w maju produkcja aut w kraju spadła o 97 proc.
- 4 INTERNAL SHOWER to hit na Instagramie. Jak zrobić i stosować prysznic na jelita?
- 5 Nowy superjacht od Zaha Hadid Architects jest przepiękny i zasilany energią słoneczną!
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Z DRUGIEJ RĘKI: Jak Jack Ostrowski - seryjny biznesmen ze Szczecina - zatrząsł międzynarodowym rynkiem fashion?

Właśnie otwiera się BRAMA SYRIUSZA. By ją wykorzystać, musisz zaktywuj swoje TRZECIE OKO

LONDYN KEW GARDEN: Odkryto nowy gatunek gigantycznej lilii wodnej

WELL LIST: 10 najdroższych whisky sprzedanych kiedykolwiek na aukcjach. Każda z tych butelek jest warta majątek
