Jesteś influencerem na Instagramie? Uruchom "tryb cichy"!
Tryb cichy to rodzaj statusu, który będzie można ustawić w aplikacji Instagram. Gdy "Quiet Mode" będzie włączony, użytkownik aplikacji nie otrzyma powiadomień o pojawiających się polubieniach, komentarzach czy wiadomościach prywatnych. Takie rozwiązanie ma ułatwić oddzielenie życia prywatnego i zawodowego twórcom internetowym. Co więcej, w czasie kiedy "tryb cichy" będzie włączony, inni użytkownicy zostaną o tym powiadomieni – aplikacja wyśle automatyczną wiadomość do osób, które próbują się z nami skontaktować.
"Tryb cichy" będzie można w pełni dostosować do własnego dnia pracy, a Instagram - gdy wyłączymy "Quiet Mode", powiadomi nas o tym, co działo się podczas naszej nieobecności.
Warto również dodać, że Instagram sam będzie nam sugerował korzystanie z "trybu cichego". Kiedy aplikacja przyłapie nas na dużej aktywności, zwłaszcza w godzinach nocnych, wyświetli nam komunikat zachęcający do przejścia w "Quiet Mode".
Polecamy
"Tryb cichy" – kto może już korzystać nowego trybu na Instagramie?
"Quiet Mode" czy też "tryb cichy" dostępny jest już dla użytkowników anglojęzycznych, tzn. dla osób ze Stanów Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii i Nowej Zelandii oraz Kanady. Co do dostępności nowej funkcji w pozostałych częściach świata wiemy jedynie, że pojawi się "wkrótce".
Instagram – spersonalizowane informacje - nowy algorytm
Nowością na Instagramie jest również filtr, który pomoże bardziej spersonalizować treści i ograniczyć wpisy na tematy, których nie chcemy widzieć. Jeśli chcesz uniknąć spoilera z filmu, który dopiero co wszedł do kin lub unikasz bulwersujących Cię tematów, Instagram odetnie Cię od tych tematów. Wystarczy wpisać na listę "ukryte słowa" frazę, której chcemy unikać i posty o tej tematyce zostaną ukryte.
Zarządzać można będzie także polecanymi treściami z sekcji "eksploruj". Zaznaczając wiele pozycji za jednym razem można wybrać te, które nam nie odpowiadają i użyć opcji "nie interesuje mnie". Dzięki temu aplikacja będzie mogła lepiej dopasować dla nas proponowane treści.