Mille Bobby Brown wchodzi z impetem na rynek kawowy
Millie Bobby Brown – gwiazda takich hitów jak „Enola Holmes” czy „Stranger Things” – postanowiła spróbować swoich sił na rynku kawowym i założyła własną markę Florence by Mills Coffee.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, w ofercie Florence by Mills Coffee znalazły się dwa rodzaje kawowego koncentratu cold-brew z mieszanek wyselekcjonowanych przez Mille Bobby Brown, a także wybór ulubionych syropów, z którymi gwiazda najchętniej pije kawę.
Syropy obejmują smaki wanilii, karmelu i orzecha w ramach „Barista Collection” oraz Honeycomb, Crème Brûlée i English Toffee w ramach kolekcji „Millie's Favourites”.
- Byłam wielką pasjonatką kawy odkąd pamiętam – mówi Milly Bobbi Brown. – Kawa zawsze była moim wsparciem i pomagała przetrwać trudne i długie dni na planie. To była chwila z dala od całego chaosu, która pomagała mi skupić się na tym co tu i teraz – opisuje aktorka.

Dwie wspomniane kawowe mieszanki to „Authentically Brew” i „Mindful Moments”, Pierwsza - średnio palona z nutami kakao i prażonych orzechów – łączy ziarna z Brazylii, Kolumbii oraz Ameryki Środkowej i Południowej. Natomiast druga mieszanka - łącząca ziarna z Gwatemali i Brazylii – opisywana jest jako średnio palona z nutami słodko-gorzkiej czekolady, melasy i orzecha laskowego. Oba mają certyfikat Rainforest Alliance i działają w ramach programu Farmer Connect.
Oczywiście nie mogło zabraknąć również unikatowych akcesoriów, by odpowiednio celebrować picie kawy.
Kawowy biznes Mille Bobby Brown - kawowa królowa generacji Z
Kawowy biznes Mille Bobby Brown – choć ruszył zaledwie kilka dni temu – już cieszy się sporym zainteresowaniem, a samo konto Florence by Mills Coffee obserwuje aktualnie na Instagramie ponad sto tysięcy osób i liczba ta stale rośnie. To z pewnością zasługa wielkiej popularności Mille Bobby Brown, uwielbianej szczególnie przez przedstawicieli generacji Z.
Warto dodać, że marka Florence by Mills Coffee powstała przy współpracy z Collab Coffee, a design, a także komunikacja w mediach społecznościowych, jest mocno zbliżony do innego brandu stworzonego przez Mille Bobby Brown – kosmetyków do makijażu Florence by Mille.
- Postanowiłam stworzyć markę, która pozwoli moim fanom i wszystkim miłośnikom kawy robić to samo, markę, której nie chodzi tylko o wyśmienitą kawę, ale także o te wyjątkowe chwile. Jestem zachwycona, że w końcu mogę podzielić się z tobą Florence by Mills Coffee i mam nadzieję, że pokochasz ją tak samo jak ja – podsumowała Mille Bobby Brown w oświadczeniu prasowym.

Produkty Florence by Mills Coffee dostępne są zarówno w Stanach Zjednoczonych, jak i na terenie całej Europy. Zainteresowani mogą złożyć jednorazowe zamówienie lub nacisnąć przycisk „subskrybuj” i wybrać dostawy co dwa, cztery lub sześć tygodni na stronie florencebymillscoffee.com.
Polecamy