Czy warto jechać na wakacje? Ta reklama rozwieje Twoje wątpliwości! 

Plum Guide to brytyjska firma turystyczna, która oferuje pobyt w najbardziej niezwykłych posiadłościach na świecie. Jednak jej nowa kampania rezygnuje z obrazków tropikalnych plaż czy zdjęć luksusowych willi – zamiast tego zastosowano chwyt marketingowy, obok którego nikt nie przejdzie obojętnie.

Reklama

Kampania „Nie masz czasu na przeciętne pobyty” autorstwa Stink Studios nie uwodzi odbiorców wizualizacjami najcudowniejszych miejsc na świecie - zamiast tego wylicza, ile wakacji pozostało Ci do końca życia, w zależności od wieku. 

- Wakacyjne rozczarowanie jest aż nazbyt realne. 60 proc. klientów czuje się zawiedzionych swoim wyborem zakwaterowania wakacyjnego, a 90 proc. uważa, że powinni zrobić to lepiej. Nasza nowa kampania przypomina o tym, aby każdy urlop się liczył, bo kto wie, to może być twój ostatni – tłumaczą przedstawiciele Plum Guide.

Nie masz czasu na byle jakie wakacje 

Twórcy kampanii założyli, że każdy z nas dożyje około 80 lat, a zatem - gdy aktualnie mamy lat 38, liczba naszych urlopów balansuje w okolicach 42. 

Natomiast gdy mamy 60 lat, ten czas skraca się już do zaledwie 20 podróży! Oczywiście dane te sprawdzają się, pod warunkiem, że decydujemy się na dłuższe wakacje - jak większość mieszkańców tego globu - raz w roku. 

Zatem, z każdym rokiem mamy coraz mniej wakacji – niby to oczywiste, ale przecież na co dzień nikt o tym nie myśli... 

 

Celem kampanii Plum Guide jest oczywiście zachęta do skorzystania z oferty, którą proponuje firma, ale ten pomysł sprawdzi się podczas naszych wakacyjnych wyborów nie tylko wtedy, gdy korzystamy z usług Plum Guide. 

A zatem – lećmy rezerwować wymarzone wakacje, bo najlepszy czas na spełnianie marzeń to właśnie dziś.