Porcelanowy zestaw McDonald’ s z okazji jubileuszu Królowej Elżbiety II

Platynowy Jubileusz Elżbiety II zbliża się wielkimi krokami. Już 5 czerwca cała Wielka Brytania uczci 70-letni staż na tronie jednej z najdłużej panujących monarchiń w historii! Do marek partnerskich właśnie dołączył McDonald’s w kampanii „One’s Lovin It”.

Reklama

McDonald's w Wielkiej Brytanii zaoferuje swoim klientom udział w loterii bardzo specjalnej. 70 zwycięzców, którzy zalogują się poprzez aplikację, otrzymają królewskie pamiątkowe zestawy McDonald's od Leo Burnetta.

Królewskie zestawy są to porcelanowa rekonstrukcja kultowego „rękawa” na frytki, kubka na koktajl mleczny i opakowania na burgera, które otrzymujemy za każdym, razem, gdy odwiedzamy fast food.

Co więcej, McDonald's na czas obchodów zmieni nazwę legendarnego cheeseburgera na "Royale with Cheese" w nawiązaniu do słynnej sceny z filmu Pulp Fiction.

 

McDonald’s w królewskiej kampanii „One’s Lovin It”

Nowe hasło reklamowe to „One’s Lovin It” i nawiązujące do kultowego "I'm lovin' it". Spot promocyjny zawierać będzie również orkiestrową aranżację dżingla McDonald's, który został zagrany przez Royal Philharmonic Orchestra. 

- Cały kraj nie może się doczekać wspólnego świętowania. Jestem zachwycony, że dołączamy do tej królewskiej imprezy w bardzo mcdonaldsowym stylu – mówi w oświadczeniu Louise Page, szefowa ds. komunikacji konsumenckiej i partnerstw w McDonald's w Wielkiej Brytanii i Irlandii. 

Jak sądzicie, czy Królowa skusi się na królewski zestaw z McDonald's?