Francuska bagietka z "Emily w Paryżu 3" trafiła do McDonald's! Czy będzie dostępna w Polsce?

„Emily w Paryżu” zawojowała McDonald’s? W trzecim sezonie hitowego serialu Netflixa pojawił się wątek McBaguette, czyli niby zwykłego hamburgera, tyle że we francuskiej bagietce. Kultowy fast food poszedł więc za ciosem. Od teraz w sprzedaży dostaniecie nowy, iście paryski zestaw z bagietką i makaronikami od McDonald’s – a może raczej le McDonaallld’s!
„Emily w Paryżu” w ofercie McDonald’s
Fani serialu „Emily w Paryżu” wiedzą, że Emily Cooper – ku przerażeniu wszystkich swoich współpracowników – jest nieprzewidywalna. Potrafi stworzyć coś z niczego, wyciągając nawet najbardziej niszową markę na wyżyny.
W jednym z odcinków trzeciego sezonu dowiadujemy się, że bohaterka właśnie zyskała nowego klienta – McDonald’s- który stara się wypromować we Francji McBaguette, czyli nową kanapkę skupioną na tym, co najbardziej francuskie – klasycznej bagietce.
I choć słowo „niszowa marka” nie za bardzo skleja się nam z takim gigantem rynkowym jak McDonald’s, musimy przyznać, że sam pomysł wprowadzenia wątku fast food do serialu przepełnionego francuską kuchnią była bardzo udana. Dlaczego?
Ponieważ wszyscy fani „Emily w Paryżu” zaczęli zadawać pytania: Czy McBaguette istnieje naprawdę? Tak, istnieje – i powiemy więcej – istniała jeszcze zanim ktokolwiek słyszał o Emily Cooper.
McBaguette z „Emily w Paryżu” powraca do McDonald’s

Francuski McDonald’s wprowadził do swojej oferty McBaguette jeszcze w 2012 roku. Była to jednak seria limitowana, która – według Francuzów – skończyła się szybciej, niż zaczęła. Następna partia kanapki pojawiła się natomiast w 2021 roku, ale jej historia potoczyła się dokładnie tak samo, jak historia poprzedniczki. I trudno się dziwić.
Co prawda, McBaguette samo w sobie nie jest niczym specjalnie spektakularnym. Składa się z dwóch kotlecików wołowiny, sałaty, musztardy i ementalera – standard. Tyle że wszystkie składniki łączą dwie części francuskiej bagietki! I to zupełnie zmienia już postać rzeczy.
Po czasie okazało się, że McDonald’s naprawdę nawiązał współpracę z Netflixem podczas tworzenia „Emily w Paryżu 3”. Serial zawiera prawdziwą kampanię promującą nie tylko samą McBaguette, ale cały zestaw!
Polecamy
Polecamy
McDonald’s: Zestaw „Emily w Paryżu”

W skład McZestawu „Emily w Paryżu” wchodzi oczywiście słynna McBaguette, dwa makaroniki, standardowa porcja frytek oraz dowolny napój (podobno do wyboru jest gorąca czekolada!)
Co więcej, McDonald’s zorganizował specjalny konkurs dla fanów „Emily w Paryżu”, w którym można wygrać serialową „It Bag”.
Polecamy
Czy McBaguette będzie dostępne w Polsce?
Póki co McDonald’s nie udzielił informacji w sprawie tego, czy zestaw „Emily w Paryżu” z McBaguette pojawi się w Polsce. Wiemy na pewno, że można dostać go we francuskich lokalach marki.
Popularne
- 1 Jakim samochodem jeździ aktualnie szef Lamborghini? Stephan Winkelmann zdradził, co trzyma w garażu
- 2 Przedwojenna Tatra - czeska limuzyna i "arcydzieło art deco" - trafiła na sprzedaż. Cena to tajemnica
- 3 WELL LIST: 7 najpiękniejszych lodowisk na świecie, które wyglądają jak Kraina Lodu
- 4 WELL LIST: Topowe hotele na Malediwach z CARTER
- 5 Kraków. Zabytkowe kultowe Maserati z 1979 roku trafiło na sprzedaż. Czy ktoś odważy się je odrestaurować?
Zajrzyj na nasz inspirujący profil na Instagramie
Najnowsze

Egipt: Archeolodzy odkryli najstarszą i "najlepiej skompletowaną" mumię świata. Ma 4300 lat!

Co robią ludzie sukcesu w piątek wieczorem? Zawsze pamiętają o tych 10 krokach

Tiffany & Co. x Nike Air Force 1? Wygląda na to, że szykuje się wielka współpraca!

Regé-Jean Page najprzystojniejszym mężczyzną świata. To udowodnione naukowo!
