Jeszcze kilka lat temu produkty z asortymentu wyposażenia wnętrz prezentowane były głównie na packshotach z białym tłem. Jednak ostatnie lata to wielki boom na kreatywne kampanie reklamowe, w których dekoracje, meble czy designerskie gadżety prezentowane są w sposób nietuzinkowy. Wiele z nich ociera się, jeśli już nie jest, prawdziwym dziełem sztuki. Atelier Avéus to kolejny na to dowód. Najnowsza kolekcja francuskiej marki bardziej przypomina surrealistyczny obraz niż produktowy look book.
Kieliszki do wina w "obrazach" René Magritte’a
„Dear Nostalgia” – to tytuł kolekcji Atelier Avéus, francuskiej marki specjalizującej się w wyposażeniu wnętrz, a założonej przez architektkę i designerkę Morgane Roux-Lafargue. Najnowsza propozycja atelier to hołd złożony wiekowym surrealistom, „zawieszona” między jawą a snem. Poszczególne przedmioty umieszczono w trójwymiarowej przestrzeni przypominającej wybitne dzieła René Magritte’a czy Davida Lugare,
Dear Nostalgia / Atelier Avéus
Unoszące się w powietrzu elementy, malownicze i rajskie tła, obrusy, firany i narzuty grające w światło i cień, przedmioty zdające się opowiadać własną, pozawerbalną historię – to wszystko znajdziecie w surrealistycznej kolekcji Atelier Avéus.
Jej twórczyni zapewnia jednak, że choć jej pomysł na prezentację sztuki użytkowej jest bardzo malarski, każdy z projektów idealnie wpisze się w wystrój realnych wnętrz.
- Te obrazy zachęcają do picia wina, jedzenia soczystych owoców, palenia świec, budowania nastroju, a wszystko to za pomocą naszych wyrafinowanych produktów – mówi założycielka Atelier Avéus.
Dekoracja stołu - inspiracje
Relaks i błoga cisza, błękit kojący zmysły oraz nuta tajemniczości, która towarzyszy niemal każdemu dziełu z pogranicza jawy i snu – to wszystko odnaleźć można w wirtualnej rzeczywistości Atelier Avéus. „Dear Nostalgia” hipnotyzuje i czaruje pięknem, udowadniając, że nawet w najprostszych przedmiotach tkwi magia.
Co ciekawe, to nie pierwsza kolekcja Atelier Avéus, która wzbiła się na wyżyny sztuki. Jakiś czas temu francuska marka prezentowała swoje produkty na tle wirtualnego apartamentu inspirowanego scenografią z filmów Alfreda Hitchcocka.